bitthen Skrevet 2. april 2012 #1 Skrevet 2. april 2012 Var så ambivalent, men jeg fikk velge selv, men jeg måtte bestemme meg i dag da jeg var der for hva jeg ønsker. Baby estimert til 3,6 kg nå, muligens ca 4 ved fødsel. Ikke så stor som fryktet. I forhold til bekkenmålene så KUNNE det gå greit med vanlig fødsel mente gyn, men jeg fikk bestemme selv. Da valgte jeg KS, jeg orker bare ikke tanken på at noe skal gå galt, selv om jeg syres det er litt trist å ikke få oppleve å føde et barn på den "vanlige" måten. Det har vært nok dramafødsler i familien, og det var nok drama på meg sist fødsel også. Så har det jo vært et visst press fra resten av fam om KS også da.... Men men, uansett: 11 April blir jeg mamma igjen, og nå gleder jeg meg til å treffe lille baby Hadde jeg visst at det kom en liten 3 kg`s og forholdene lå til rette for en ukomplisert fødsel, ville jeg selvsagt foretrukket det i stedet for en operasjon med lang rekonvalesenstid... Jeg synes forresten det er flott at sykehuset har tatt meg og mine bekymringer på alvor, og jeg har fått kjempegod oppfølging fra dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå