Gå til innhold

Hva bruker dere mest penger på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når alle faste utgifter er betalt, hva er det dere da bruker mest av penger på?

Her er det byggematerialer, da vi bygger hus...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hagegreier (min samboer er hageentusiast) , ungen og litt sminkedill til meg. ;)

Skrevet

Klær og utstyr til lillegutt. I tillegg klær,sko og reise.

Skrevet

oppussing, og babyen :D Meeeen, så morro!!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ting for hele familien. Kino, svømmehall og slike ting.

Skrevet

Byggematerialer her også...

Skrevet

hageting da vi gjør om hele hagen som var igjengrodd.

materialer til og pusse opp inne.

barna,

klær til meg som er shoppaholick,..

aktiviteter.

interiør etterhvert som rommene blir ferdig,.

Skrevet

Uten tvil mat. Utenom det er det ikke noen post som overstiger en annen. Vi bruker jevnt over så lite som mulig på alt, hehe.

Skrevet

Mat! Og klær til barna:)

Skrevet

Jeg regner mat som en fast utgift, så da er det vel ting og tang til hjemmet,interiør,klær og aktiviteter

Skrevet

Mat! Ingen tvil om det. Vi bygger også, men byggematerialer går på faktura til banken akkurat nå ;) Etter mat vet jeg ikke helt, antagelig klær/sko til barna.

Skrevet

Røyk, brus, snop og klær og utstyr til ungene og meg selv.

Skrevet

snop.godteri og brus, og tulleting. men har mer enn nok penger så merker det ikke. jeg røyker også, men får billig taxfree røyk:)

Skrevet

Aktiviteter til barna i helgene, is, billetter osv. Og snus.

Skrevet

Etter mat så er det nok klær. Liker å handle klær til alle i familien :)

Ellers er det akkurat nå sparing til bryllup, fikse litt ting i og rundt huset og så blir det vel en haug på ferie i sommer :D

Skrevet

Utenom mat og faste utgifter, så bruker jeg mest penger på bøker. Men nå har jeg begynt å trappe ned på utgiften ved å låne bøker på biblioteket.

Skrevet

Vi bruker mye penger på mat! Kjøper dyr mat; god kvalitet, god smak, gjerne eksklusiv og økologisk. Spiser også på restaurant eller take-away jevnlig.

Og så bruker vi mye penger på å reise. Både i Norge (familiebesøk) og til utlandet (lange ferier).

Prøver å ikke bruke for mye penger på forbruksting da jeg ikke vil lære barna mine kjøp-og-kast mentaliteten.

Skrevet

hehe, ja, stusset over at ingen andre satte opp bøker! på skandiabankens nettside finnes en sånn "økonomioversikt". der fikk jeg nylig et innblikk i mine forbruksvaner. på et år så brukte jeg, i alle fall i fjord, 18 tusen på bøker og filmer (ganske jevnt fordelt) og 25 tusen på klær. Det er til både meg, mini og pressanger. vet ikke om dette er mye eller normalt egentlig jeg.. lite er det vel ikke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...