Gå til innhold

For et j.... drittforum

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt utrolig hvor mange sure, gretne, bitre, 'hater livet mitt så jeg skal slenge dritt om alt til alle på dib/bim'-kjerringer som finnes her..

Størstedelen av alle innlegg her, hvor HI ber om gode råda, tips osv, blir kuppet av andre som må slenge dritt..

(sjekk f.eks bil-tråden)

Et tips: hvis alle kan slenge dritt i denne tråden, så kan de som har noe bra å komme med svare på de andre trådene.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var EN dame som slang med kjeften i den tråden. Ikke så mye å gå av hengslene for......

Personlig syns jeg at innlegg som dette er langt mer forsurende da alt du gjør er å sette fokus på det negative istedenfor å heller bare ignorere. Slik jeg burde gjort nå så da avslutter jeg svaret mitt her.

Skrevet

Så la være å lese innlegget

Skrevet

Så la være å lese innlegget

HAHA! Ta ditt eget svar til etteretning du og slutt å les selv det som irriterer deg

:D

Skrevet

Hehe, må le litt. Har tenkt LITT i samme baner, om ikke like krast som du skriver. Tror spesielt lite på å slenge negativiter om mann/kjæreste/samboer , og det opplever jeg det er mye av. Eller tråder som " hva er den dårligste egenskapen til mannen deres..." Hallo?

Jeg har tatt et valg om kjæreste, og et valg om at jeg aldri vil eie han ,eller kunne tillate meg å hakke eller klage på han. Vi samarbeider bra, og jeg synes han er et utrolig flott og godt menneske:) -hadde ikke noe dritt å slenge, så da ødela jeg kanskje litt av tråden din... ;)

Skrevet

Jeg er HI fra innlegget om bil.. Jeg må vel kunne sjekke svarene jeg har fått der, uten at det er bænoe galt med det??

Skrevet

Dessverre er det bare sånn det er. Her inne er det ikke lov til å være positiv og å ha et bra liv heller, hvis det er noen trøst. ;)

Men det er bare å la det prelle av som vann på gåsa. For hva betyr det egentlig hva noen anonyme på et nettforum mener? ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...