Puppen og lillemor Skrevet 2. april 2012 #1 Skrevet 2. april 2012 Helt utrolig hvor mange sure, gretne, bitre, 'hater livet mitt så jeg skal slenge dritt om alt til alle på dib/bim'-kjerringer som finnes her.. Størstedelen av alle innlegg her, hvor HI ber om gode råda, tips osv, blir kuppet av andre som må slenge dritt.. (sjekk f.eks bil-tråden) Et tips: hvis alle kan slenge dritt i denne tråden, så kan de som har noe bra å komme med svare på de andre trådene..
Anonym bruker Skrevet 2. april 2012 #2 Skrevet 2. april 2012 Det var EN dame som slang med kjeften i den tråden. Ikke så mye å gå av hengslene for...... Personlig syns jeg at innlegg som dette er langt mer forsurende da alt du gjør er å sette fokus på det negative istedenfor å heller bare ignorere. Slik jeg burde gjort nå så da avslutter jeg svaret mitt her.
Puppen og lillemor Skrevet 2. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2012 Så la være å lese innlegget
Anonym bruker Skrevet 2. april 2012 #4 Skrevet 2. april 2012 Så la være å lese innlegget HAHA! Ta ditt eget svar til etteretning du og slutt å les selv det som irriterer deg
Anonym bruker Skrevet 2. april 2012 #5 Skrevet 2. april 2012 Hehe, må le litt. Har tenkt LITT i samme baner, om ikke like krast som du skriver. Tror spesielt lite på å slenge negativiter om mann/kjæreste/samboer , og det opplever jeg det er mye av. Eller tråder som " hva er den dårligste egenskapen til mannen deres..." Hallo? Jeg har tatt et valg om kjæreste, og et valg om at jeg aldri vil eie han ,eller kunne tillate meg å hakke eller klage på han. Vi samarbeider bra, og jeg synes han er et utrolig flott og godt menneske:) -hadde ikke noe dritt å slenge, så da ødela jeg kanskje litt av tråden din...
Puppen og lillemor Skrevet 2. april 2012 Forfatter #6 Skrevet 2. april 2012 Jeg er HI fra innlegget om bil.. Jeg må vel kunne sjekke svarene jeg har fått der, uten at det er bænoe galt med det??
LillaGorilla♥♥ Skrevet 2. april 2012 #7 Skrevet 2. april 2012 Dessverre er det bare sånn det er. Her inne er det ikke lov til å være positiv og å ha et bra liv heller, hvis det er noen trøst. Men det er bare å la det prelle av som vann på gåsa. For hva betyr det egentlig hva noen anonyme på et nettforum mener?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå