Anonym bruker Skrevet 2. april 2012 #1 Skrevet 2. april 2012 Det er ikke mer klesvask!! Men det varer bare til i morgen da. Frem til da skal jeg nyte det
Gjest <3gutt11&?2012+engler<3 Skrevet 2. april 2012 #2 Skrevet 2. april 2012 Oi! Hvodan har det gått seg til?! Her vaskes det klær hver dag, noen ganger to ganger pr dag, og ser aldri bunnen av kleskørga! Her ei tulle på 1 mnd som gulper konstant, og gulper da ut hele seg + den som holder henne, og står det noen i nærheten, så blir de gulpet på de også
mamma og trollemor Skrevet 2. april 2012 #3 Skrevet 2. april 2012 Det har jammen skjedd her i dag og... gikk på badet for å fylle en kurv og fikk jaggu ikke fylt den kan ikke huske det har skjedd før! flinke vi er
Anonym bruker Skrevet 2. april 2012 #4 Skrevet 2. april 2012 Veldig flinke! Har tatt meg 4 mnd. å komme til bunns av klesfjellet med tanke på at jeg har en skikkelig gulpebaby og når mannen spiser ser det ut som en baby har spist noen ganger, men Nå ER DET TOMT! Og jeg vil rette en spesiell takk til mannen min som den siste uka har tatt alle maskinene utenom to :D hi
LillaGorilla♥♥ Skrevet 2. april 2012 #5 Skrevet 2. april 2012 Vasket ferdig haugen igår jeg- og guuuud så glad jeg er for det idag. Da kan jeg slenge meg på sofaen ikveld med strålende samvittighet. Men det varer vel bare i en dag eller så, så er det på'n igjen.
mamma og trollemor Skrevet 2. april 2012 #6 Skrevet 2. april 2012 å vaske klær syns jeg er helt greit, men all den brettinga... jeg blir gal!! jeg syns jeg bretter og bretter men kommer jo aldri til bunns. Noen ganger tror jeg at jeg aldri kommer til å se spisebordet mitt igjen Håper ikke lille snupp i magen er en liten gulper. Det holder med treåringen som har slått fast at smekker er for babyer og en mann som trener hver dag.. svette treningsklær må jo være det værste som fins!
Anonym bruker Skrevet 2. april 2012 #7 Skrevet 2. april 2012 Men da har du sikkert en veltrent mann Lurer generelt på hvordan det går an å ha f.eks. 3 barn og jobbe 100%, det må være skikkelig travelt. Selv om man kanskje har vaskehjelp, gjenstår det mange kleskorger som dere snakker om, og innkjøp av mat, matlaging, innkjøp av klær og andre ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå