Solbriller Skrevet 2. april 2012 #1 Skrevet 2. april 2012 Er det fler enn meg som syns det er dyrt for inngangsbillett til parken? Er jeg gjerrig som syns det? For å se på dyrene liksom..
Anonym bruker Skrevet 2. april 2012 #2 Skrevet 2. april 2012 Ja, det er kanskje litt mye. Men med tanke på at de faktisk har dyr der som trenger tilsyn og stell hele tiden er det ikke så dyrt. Så er det jo ikke bare en dyrepark, men mye mer. Så man får jo egentlig mye igjen for pengene syns jeg. Det som er dyrt der inne er den elendige maten. Kan jo kjøpe årskort om man er der ofte.
Love my kidz Skrevet 2. april 2012 #3 Skrevet 2. april 2012 Jeg tror nok det er dyrt å drive den parken jeg. Tenk så mange ansatte de har da! Og de må hele tiden tenke vedlikehold og sikkerhet. Kristiansand dyrepark er ikke bare en dyrepark. Kunne godt ha skiftet navn til fornøyelsespark
Anonym bruker Skrevet 2. april 2012 #4 Skrevet 2. april 2012 Jeg syns det er dyrt, men det er jo en helt vanlig billettpris. Blir jo nesten 2000kr for en vanlig familie på 5. Er jo litt billigere utenfor høysesongen da, men ikke mye.
Papegøyeblomst Skrevet 2. april 2012 #5 Skrevet 2. april 2012 Du kan være der hele dagen, alle aktiviteter er gratis, det eneste du betaler for er mat, men du står fritt til å ta med alt selv, det er flere fine picnic.områder i parken. Gratis parkering også. Når du skriver " for å se på dyrene, liksom" høres det litt ut som om dyrepark kanskje ikke er noe for deg..- men det er jo Kardemomme by, Kutoppen, Kaptein Sabeltann-land og Tømmerstokken, hvis du syns det er så kjedelig å se på dyra. I utgangspunktet syns jeg også det er stive priser på inngangsbilletten, men hadde sikkert blitt mye dyrere og mye mer køes og kaos dersom man skulle betalt for hver enkelt aktivitet i tillegg.. Jeg er vokst opp med Dyreparken hver sommer ( har feriested en time unna), og nå som voksen syns jeg det er flott å videreføre dette til sønnen min. Eller så kan du jo kjøpe deg billett til badeland-delen, så kan resten av familien se dyrene? Anbefaler ikke begge parkene på èn dag, medmindre man skal være fra morgen til kveld
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå