Anonym bruker Skrevet 2. april 2012 #1 Skrevet 2. april 2012 Fortell meg alt dere husker og vet. feks: Hva gjør dere med såret? Hørte at sykehuset i ålesund bruker Stifter. Hvor lenge varer smertene i skuldrene som kommer av luftsmertene? Er det vondt å gå på toalettet?
Tauriel Skrevet 2. april 2012 #2 Skrevet 2. april 2012 Hva gjør dere med såret? Lot det være, men skiftet bandasje sik jeg hadde fått beskjed om. Hørte at sykehuset i ålesund bruker Stifter. Vet ikke i ålesund, men i Bodø bruker de stifter. De er ikke så ille som man skulle tro, og de ble fjernet før jeg dro hjem. Arret be ovverraskende bra og Hvor lenge varer smertene i skuldrene som kommer av luftsmertene? Varte i noen dager her... Er det vondt å gå på toalettet? Det er ikke direkte vondt og tisse (litt ubehagelig første dagen for meg, men ellers var alt uten probem), får man derimot hard mage, så kan man slite litt. Men det som er værst er å reise seg opp av do
Kosemosepose Skrevet 2. april 2012 #3 Skrevet 2. april 2012 Hva gjør dere med såret? Det ble dekket, måtte sette sprøyte i magen med antikoagulerende i vel ei uke, tror jeg. Hørte at sykehuset i ålesund bruker Stifter. I Haugesund brukte de stifter, ikke noe problem, det. Hvor lenge varer smertene i skuldrene som kommer av luftsmertene? Smerter i skuldrene? Det kan jeg ikke huske (har hatt 2 ks) Er det vondt å gå på toalettet? Vondt å gå på do, og grisete og vanskelig i begynnelsen. Men det blir bedre etter ei ukes tid. :-)
Dini Skrevet 2. april 2012 #4 Skrevet 2. april 2012 Hva gjør dere med såret? Lot det tørke uten bandasje 15 min morgen og kveld før ny bandasje ble satt på. Passe på å holde det rent rundt der, og tørt så ikke du får sopp der. å dusje er ikke noe problem. Hørte at sykehuset i ålesund bruker Stifter. I Arendal brukte de sting, disse måtte fjernes av lege (som også sjekket om det var infeksjon der). Hvor lenge varer smertene i skuldrene som kommer av luftsmertene? Hadde ikke luftsmerter i skuldrene. Om å gjøre å få ut lufta med en gang du merker noe (fisv som bare det, selv om det er flaut) Er det vondt å gå på toalettet? Nei, ikke for min del. Det er vondt å stramme magen, hoste, le og alt mulig du bruker magemusklene til, reise seg opp, gå og stå.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2012 #5 Skrevet 2. april 2012 Må si det ikke hørtes så skummelt ut likevel. Hadde lengre plager etter vaginal fødsel. og gruer meg til ettertiden. Men de jeg har snakket med ang Ks. Så har de kommet seg raskerer enn det jeg gjorde. Dette skal jeg klare Har bare å overtale sykehuset til å gi meg KS. De har ikke nektet meg, men de bruker tida i håp om at jeg skal ombestemme meg. Jordmor som jeg går til på helsestasjonen vil også at jeg skal få det invilget.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2012 #6 Skrevet 2. april 2012 Hva gjør dere med såret? Lot det gro uten bandasje etter to-tre dager. Bare pass på å sjekke såret hver dag for evt infeksjon. Og hold det tørt. Hørte at sykehuset i ålesund bruker Stifter. Stiftene ble fjernet før utreise, gjør ikke vondt. Arret mitt er fint i hvertfall. Hvor lenge varer smertene i skuldrene som kommer av luftsmertene? Til meg varte de i et par dager bare, føltes ut som verk i skuldrene ala voksesmerter. Er det vondt å gå på toalettet? Nei, ikke i det hele tatt. Vondt å reise seg og snu seg i senga eneste. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 2. april 2012 #7 Skrevet 2. april 2012 Hva gjør dere med såret? Jeg gjorde ingenting. Ble sydd med selvoppløsende tråd og stripset. Ingen bandasje, stripsene satt på til de falt av selv, . Hvor lenge varer smertene i skuldrene som kommer av luftsmertene? Hadde ikke dette. Er det vondt å gå på toalettet?Ikke å gå på do, men å reise seg opp de første dagene. Jeg hadde hastesnitt, lite smerter etterpå, ingen infeksjoner. Hadde glatt gjort det en gang til. Heller det en å få dåsa revet opp og sydd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå