Anonym bruker Skrevet 2. april 2012 #1 Skrevet 2. april 2012 Tenkte å overraske mannen min med å forstørre ene brudebildet vårt så vi kan henge det på veggen Hvilken str. ville dere hatt?
Anonym bruker Skrevet 2. april 2012 #2 Skrevet 2. april 2012 Jeg hadde str. 44 i buksa og XL i toppen, 39 i sko. Brudebilde har vi ikke på veggen, men jeg har ett par bilder av barna i str. 30x30 og 30x40. Så hadde vel gått for noe sånn. Ikke for stort i alle fall. Kanskje ett med mye hvitt rundt bilde (husker ikke hva det heter) slik at ikke bildet kommer for nært på en måte.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2012 #3 Skrevet 2. april 2012 Jeg er ikke gift, men noe av det mest harry jeg ser (sorry) er digre bryllupsbilder ( av typen 1 x 1 meter og slikt) på "hedersplass" på veggen i stua. Tror jeg ville nøyd meg med 14 x 18 cm og hengt det på en bildevegg vi har i trappegangen sammen med bilder av barna.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2012 #4 Skrevet 2. april 2012 Har ingen planer om å ha et gedigent bilde over sofaen eller da HI
Mrs. Bouquet Skrevet 2. april 2012 #5 Skrevet 2. april 2012 Mannen min hadde ikke blitt overrasket, han hadde ikke lagt merke til det en gang. Kanskje sånn tilfeldig etter et par uker. Så om du har en slik type mann så ikke bli for skuffet.
Mrs. Bouquet Skrevet 2. april 2012 #6 Skrevet 2. april 2012 Så om jeg skulle overraske mannen måtte jeg vel tatt et som var 3 x 2 meter.
Sillylilly Skrevet 2. april 2012 #7 Skrevet 2. april 2012 Haha! jeg trodde også det dreide seg om str på kjolen man har på seg på brudebildet men, i alle fall, vi har 20x25 og det er meeeer enn stort nok. Nå henger det på soverommet...
Gjest Tutt1-2-3! Skrevet 2. april 2012 #8 Skrevet 2. april 2012 Har et lite et a5-størrelse stående på ei hylle sammen med bilder av ungene. Svigermor har et gedigent et av seg selv og mannen, med lampe på, hengende på hedersplassen i stua, og vil ha ett av oss også, jeg nekter!
År og dag Skrevet 2. april 2012 #9 Skrevet 2. april 2012 Vårt er 14 x 18 cm og står per i dag på soverommet. Mulig det flyttes til kjøkkenet el trappoppgangen etterhvert.
Tante_Esel Skrevet 2. april 2012 #10 Skrevet 2. april 2012 vi har en ramme på 50x70 ... inni der har vi 4 bilder i str A4. 2 av meg og mannen, og et av mannen og forlovren hans, og et av meg og min forlover... jeg elsker det bildet Gir meg gode følelser, og gode minner.. kslig å ha bilde av de man er glad i på veggen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå