Gå til innhold

Treff i Horten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nyinnflytter og vil gjerne henge meg på en BIM gjeng i Horten hvis det finnes.

Skrevet

Så fint! Finnes det egen gjeng i Horten eller reiser vi til Tønsberg?

Skrevet

Ingen Hortensgjeng foreløpig, jeg var i Tønsberg sist, bli med da så kan vi finne ut om det er flere Hortensjenter :)

Skrevet

Hei igjen!

Jeg fikk ikke til å reise på treffet i Tønsberg, men stemmer for at vi treffes i Horten en kveld selv om vi ikke er så mange? Kan jo reise til Tønsberg innimellom også, men det hadde vært fint å hatt noen å rusle til og sammen med når den tid kommer :-) Hva om vi setter en dato litt frem i tid også kan de som vil slenge seg på?

Skrevet

Det er jeg enig i :) Bare sett deg fra Horten til nå, ellers kjenner jeg ei som er gravid. Vet du om noen som vil slenge seg på?

Skrevet

Jeg kjenner ingen i denne delen av landet med kul på magen  Men hva om vi inviterer til treff om en ukes tid så ser vi om noen slenger seg på? Hvor vil et godt sted være for et slikt treff i såfall? Jeg er kresen på kaffen.. 

Skrevet

Hehe er flere steder med god kaffe :) Langt er du på vei? vi har mulig flere etter hvert.

Skrevet

Jeg er med om noen uker :P hehe.. bare kommer over de fine 12 :P

Skrevet

Da ser det ut som vi er en liten gjeng! Jeg er snart i 25 uke og gleder meg til jente nr 3! Hva om vi setter av onsdag kl 19? Noen av dere andre får velge sted, for jeg er ikke kjent

Skrevet

Jeg er en tur i Tyrkia gitt! :P Men er hjertelig med når jeg kommer hjem igjen :)

Skrevet

Hærlig! Jeg reiser til Rodos på onsdag  vi får treffes brune og fine om et par uker vi da!

Skrevet

Når kommer du hjem igjen da? :P Hehe ja! :)

Skrevet

Hei igjen! Jeg kommer hjem i morgen. Hva om vi setter opp tirsdag til uka? Kl 18 et sted?

Skrevet

Har ikke noen planer på tirsdag foreløpig tror jeg :D

Skrevet

Er det noe stemning for et treff torsdag kl 1830? Alle med mager kan komme, store og små :)

Skrevet

Torsdag er jo 17 mai. Også jobber jeg :/

Skrevet

Ja, det er det visst!  skal ikke være lett det her.. Har du forslag til tid og sted?

Skrevet

Jobber hele helga så må bli neste uke :) Har foreløpig ingen planer :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Ja, gjerne! Men som sagt vet jeg virkelig ikke hvor man kan treffes på kveldstid så jeg tar imot forslag  skal vi sette en dato og prøve å få med litt flere også? Jeg foreslår onsdag til uka.

Skrevet

Stallen er alltid en klassiker :) Den ligger ved kjøpesenteret. Ellers er det peppes ved kaia der ferga går og andre steder. Spørs når på kvelden. Klokka 18-19?

Skrevet

Stallen har jeg hørt om  Jeg tester gjerne den!

Hva med kl 19?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...