Anonym bruker Skrevet 2. april 2012 #1 Skrevet 2. april 2012 Er det normalt og tenke på eksen noen ganger? Har verdens beste samboer og forlovede- men en skjelden gang i blandt tar jeg meg selv i å tenke på eksen. Normalt? Hva syns dere?
Anonym bruker Skrevet 2. april 2012 #2 Skrevet 2. april 2012 Kommer an på hva slags tanker du har om han. Tror det er helt normalt å sende noen tanker til eksen noen ganger, men kommer jo an på hva de er. Helt normalt å lure på om han fks har det bra\vondt alt ettersom, og hva han gjør. Drømmer du om at han skal komme å redde deg og gi deg heftig sex, så vil jeg si at det ikke er normalt.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2012 #3 Skrevet 2. april 2012 Ja, tenker hver dag på hvor nær bortkjemt drittunge han er.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2012 #4 Skrevet 2. april 2012 Ja jeg tenker på han hver dag, fantaserer om den deilige sexen vi hadde. Av og til så knuller jeg han også, klarer ikke å la være. Vi hadde det ikke bra da vi var sammen, men sexen er magisk nå..
Anonym bruker Skrevet 2. april 2012 #5 Skrevet 2. april 2012 Ja jeg tenker på han av og til og da er det ikke positive tanker, men nå er barna og jeg heldige for vi har ingen kontakt med han lenger.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2012 #6 Skrevet 2. april 2012 Ja, tenker på flere av eksene, men på en bestemt måte: hva jeg gjorde galt så det gikk skeis. Slik at jeg prøver å ikke gjøre samme feilsteg med min nåværende herlige samboer slik at han forlater meg.
Magia Skrevet 2. april 2012 #7 Skrevet 2. april 2012 Tror nok det er helt normalt å tenke på eksen sin noen ganger. Man slutter jo ikke helt å være glad i, eller evt. hate, den man har vært sammen med.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 2. april 2012 #8 Skrevet 2. april 2012 Vel, av og til slår det meg at det er fryktelig synd på min ene eks, som lever inne i skapet og skjuler sin hang etter shemales for hele verden. Og så tenker jeg på hvor heldig jeg er som IKKE er sammen med ham lenger. Min andre eks tenker jeg på når jeg ser ham på facebook, da tenker jeg at det er veldig hyggelig at vi enda har kontakt, at jeg håper han har det bra og at det er utrolig hvor dårlig vi passet sammen!
Anonym bruker Skrevet 2. april 2012 #9 Skrevet 2. april 2012 Ja, rett som det er. Har en eks som fremdeles er min sjelevenn, men dessverre har vi også viktige ulikheter som gjør at vi ikke kunne fortsette å være sammen. Nå er vi veldig gode venner, vi møtes sjelden, men når vi møtes og har tid har vi gode samtaler og vet at vi er veldig glade i hverandre. Men ingenting mer, og vi respekterer våre nåværende partnere nok til å ikke ha kontakt utenom disse tilfeldige møtene. Og ikke går vi rundt og drømmer om hverandre heller. Men vi kunne nok finne på å ringe hverandre om det virkelig oppstod ting vi følte at vi ikke kunne snakke med noen andre om. Min mann har ingen problemer med det og vi snakkes alle når vi treffes. Dessverre har nok hans kone større problemer med meg, så kanskje er det der en jente-greie? Jeg vet ikke.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2012 #10 Skrevet 2. april 2012 Jeg er singel nå og tenker på bf så og si hver dag og for en forbanna jævla idiot han er. Skjønner ikke at en voksen person kan være så ond som han....ja..jeg vet har mye hat til den mannen.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2012 #11 Skrevet 2. april 2012 Tenker nok en del tilbake på tiden med eksen, forholdet vårt var totalt håpløst, helt på tryne, og er glad det ble slutt mellom oss.. Men savner sex'n med han, det var spontant, alltid noe nytt og det var ikke forebeholdt soverommet. Elsker virkerlig samboeren min, men sex'n er blitt en rutinesak føler jeg, aldri noe annet sted enn soverommet, det er kun 2 stillinger som han synes er greie, og forspillet er "samme gamle". Litt kjipt, for vi passer perfekt ellers..
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. april 2012 #12 Skrevet 2. april 2012 Tenker omtrent på han hver dag... Han er den største drittsekken som lever på denne jord, og jeg fantaserer om at jeg hadde fått en telefon med beskjed om at han var død. Desverre for meg vil han ha barnet vårt spå samvær så jeg må forholde meg til han når det er ferier osv, og jeg hater det. Virkelig hater! Nå er det sommerferien som plager meg. han vil ikke snakke med meg så all kommunikasjon må gå via mail.... Og når han ikke vil svare, så svarer han ikke. så jeg får ikke vite hvordan vi skal gjøre det i sommer. Jeg elsker ungen min, men fy flate å deilig det hadde vært å slippe den mannen...
Anonym bruker Skrevet 2. april 2012 #13 Skrevet 2. april 2012 Ja, det gjør jeg. Tenker på hvor bra vi hadde det, og hva vi gjorde feil, og hvordan alt kunne gå så galt Syns det virkelig er trist, og tror jeg aldri kommer til å komme over han.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2012 #14 Skrevet 2. april 2012 Ja, det gjør jeg. Tenker på hvor bra vi hadde det, og hva vi gjorde feil, og hvordan alt kunne gå så galt Syns det virkelig er trist, og tror jeg aldri kommer til å komme over han.
MrsMilla Skrevet 2. april 2012 #15 Skrevet 2. april 2012 Kommer sikkert an på person? Aner ikke egentlig. Men jeg er helt ferdig med samtlige av mine ekser. De fleste kunne jeg sikkert hatt en helt fin samtale med eller annet - de er helt greie mennesker - jeg er bare ferdig med de på en romantisk måte, bare ikke interessant lengre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå