Anonym bruker Skrevet 2. april 2012 #1 Skrevet 2. april 2012 Er nesten desperat! Forholdet har på en måte stoppa opp og hverdagen er et ork. Alt jeg ønsker meg er kjæresteforholdet tilbake! Vi kysser aldri lenger, ingen av oss er noe flinke til det. Holder vi hender tar det et par sekunder så holder vi ikke hender lenger. Vi holder ikke rundt hverandre på natten mer og vi finner ikke på ting mer. Vi koser ikke og sitter i hver vår ende av sofaen. Vi har så lyst til å kunne dra ut å spise sammen osv., men økonomien tillater null utskeielser. Hva gjorde dere når dere måtte jobbe for ekteskapet og få følelsene opp igjen?
Anonym bruker Skrevet 2. april 2012 #2 Skrevet 2. april 2012 Familievernkontoret. Ring dit, så får dere gratis hjelp av psykolog/parterapeut. Det kan ta tid før dere får time, men er verdt det. Vi har fått mye hjelp gjennom de, og forholdet vårt er bedre enn noen sinne, og har vært det i over 1 år nå.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2012 #3 Skrevet 2. april 2012 Om dere har barn så ville jeg alliert meg med en barnevakt som kunne hatt dem på overnatting. Man trenger ikke på ut og spise eller dra på kino for å ha en date Men det er viktig at man ser på personligheten til partneren. Om han ikke finnes romantisk så vil levende lys virke klissete (som hos eksen min), da må du gjøre noe du vet gjør han glad. Og mottastt, han må tåle litt kliss for at DU skal ha det bra Noe som funket for meg i forhold hvor vi begynte å skli fra hverandre var å lage en god middag, og dekke med levende lys og ha en romantisk setting. Så leide vi oss en film, og lå inntil hverandre på sofaen og koste og spiste snop. Når filmen var ferdig hadde vi dampende heit sex Jeg pleide også å shine hele huset sånn at jeg ikke ble distrahert av tanken på at jeg burde ha ryddet, pluss at telefonene sto på lydløs) Man trenger ikke gjøre dyre ting, hva med å gå en tur på stranda i solnedgangen (funker jo nå som det snart er sommer), ta dere en biltur og hiss hverandre opp mens dere kjører (men husk trafikksikkerhet) og så stopper dere langs veien for en kjappis.. hehe.. Neida, vet dette høres litt fjortis ut, men en ting jeg har lært oppigjennom livet er at en mann ikke ønsker å miste "gutten" i seg. Ved å appellere til ungdomstiden, da man gjerne hadde færre hemninger og var mer leken, det funker gjerne.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2012 #4 Skrevet 2. april 2012 Vil bare si en ting. Damer som tror menn går rundt å sparer seg og fyller pungen bommer grovt. Alle menn har 1-2 utløsninger hver dag. Om kona er gul, blå, villig, uvillig, prøvere eller ikke oppdaget.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2012 #5 Skrevet 2. april 2012 Vil bare si en ting. Damer som tror menn går rundt å sparer seg og fyller pungen bommer grovt. Alle menn har 1-2 utløsninger hver dag. Om kona er gul, blå, villig, uvillig, prøvere eller ikke oppdaget. eehhh... javel.... hvor ville du egentlig med dette? Selv om mannen "hjelper seg selv", noe som forsåvidt er helt vanlig, hva har det med dette å gjøre?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå