Gå til innhold

farris i store mengder?


englespire

Anbefalte innlegg

Har fått helt dilla på Farris, og vann med smak om dagen.

Drikker til vanlig ganske mye kaffe, og ofte cola zero, men har kuttet helt ut etter at jeg fant ut at jeg var gravid.

Nå har jeg da funnet noe å erstatte denne koffeinen med, nemlig farris og vann med smak.

Drikker ofte en imsdal/bonaqua med smak på jobb (0,7liter)

og drikker stort sett minst 1,5liter farris med smak ellers i løpet av dagen.

Hvor store mengder skal man opp i før det blir skadelig..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, morsomt. Jeg har aldri likt farris, en fikk plutselig dille på det sist gang jeg var gravid. Nå har jeg 1,5l bris på nattbordet her ;) kanskje mineraler som gjør at kroppen vil ha det? Jeg har ikke hørt noe om at det kan være skadelig å drikke mye farris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, drikke er det ikke mangel på hvertfall.

Helt avhengig av å alltid ha en flaske rundt meg, så det er vannflasker både i bilen, på kontorpulten på jobb, i vesken, på nattbordet, og selvflgelig i kjøleskapet....

Føler meg jo litt sær men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

hehe.. jeg har det samme men med vanlig vann... dvs.. first price vann uten kullsyre.. klarer ikke å forklare det, men det er noe med det vannet altså.. tenker på det hele tiden og drikker og drikker... til middag kan det gå med 1.5 l vann. og jeg klarer ikke å drikke av glasset normalt lenger, gulper det i meg som om jeg aldri hadde fått vann før.. alle ler av meg..

 

spesielt litt rart for jeg har aldri egentlig vært tørst før.. og var helt avhengig av kaffe og cola Zero.. nå orker jeg ikke tanken på svarte drikker...

 

rar? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Farris er ikke farlig for tennene med mindre det er tilsatt syre av noe slag. Kullsyre gir heller ikke hull i tennene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...