Anonym bruker Skrevet 2. april 2012 #1 Skrevet 2. april 2012 Tenkte mest på å kjøpe nytt til seng og gjenbruk i vogn
Anonym bruker Skrevet 2. april 2012 #2 Skrevet 2. april 2012 Fikk ett nytt og brukte det ene jeg hadde fra før av også. Vasket de begge på 60grader i maskinen, så rene ble de.
iskaffe ♂ ♀ Skrevet 2. april 2012 #3 Skrevet 2. april 2012 ja.. har vasket de så tror nok det går bra
Anonym bruker Skrevet 2. april 2012 #4 Skrevet 2. april 2012 Ja, brukte det samme, ingen problem det vel.
Vogndilla Skrevet 2. april 2012 #5 Skrevet 2. april 2012 Ja det skal jeg da. Kan ikke skjønne hvorfor man ikke kan det? Lammeskinnet er jo selvrensende og trenger i utgangspunktet ikke vask hvis ikke det er møkkette. Mine skinn kan vaskes på 30grader ullprogram, så det har jeg gjort. Anbefaler ingen å vaske skinn på 60grader, da kan de gå istykker.
Lemonia Skrevet 2. april 2012 #6 Skrevet 2. april 2012 Ja, mine har brukt samme lammeskinn. Jeg har ikke vasket det heller, de er jo ikke skitne og lammeskinn er selvrensende.
HH72 Skrevet 3. april 2012 #7 Skrevet 3. april 2012 Ok, takk for svar. Jeg tenkte på dette m gulping osv og fare for krybbedød, slik som gjelder for madrasser HI
Anonym bruker Skrevet 3. april 2012 #8 Skrevet 3. april 2012 Har ikke krybbedød foreningen trukket tilbake det argumentet der? Gikk noen rykter for noen år siden at det var argumenter satt ut av handelsstanden for at de skulle selge flere madrasser og ting til baby, skape litt hysteri blant småbarnsforeldre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå