Gå til innhold

Hvor ble det av kjærligheten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det lurer jeg på!

Mannen og jeg har vært gift i snart ett år, men sklir bare lenger og lenger fra hverandre ...

Kysser sjeldent, finner ikke på ting, sitter i hver vår ende av sofaen osv. osv.

Har mye mer å skrive, men blir bare for langt

Trist :(

Videoannonse
Annonse
Gjest Mentha & Junior
Skrevet

Prøv å foreslå noen felles aktiviteter! Det er lett å dette ned i sofaen på slutten av en lang dag, og så glemmer man å være kjærester og drømmer heller om litt tv-tid før senga.

Én må gjerne begynne, så hvorfor ikke du? Sett deg inntil han en kveld og foreslå noe koselig dere kan gjøre sammen som du vet dere begge liker. Prøv å skape litt romantikk i hverdagen, legg en liten lapp på frokostbordet hvor det står noe koselig til han, ta hånden hans når dere går på butikken osv osv. Små ting kan fort gi store resultater :) Vær bevisst på å legge inn noe koselig og romantisk i hver eneste dag, så skal du se han begynner å legge merke til det og gjengjelde det :)

Skrevet

Jeg føler jeg har prøvd så mye!

Tar ofte hånda hans i butikken, men etter noen sekunder sklir de ut av hverandre igjen. Han spiser ikke frokost hjemme så lapp på kjøkkenet nytter ikke. Jeg står også opp etter han siden jeg er i permisjon.

Lagde stor frokost idag når babyen sov med bacon, egg og masse pålegg og levende lys, men føler ikke at det hjalp noe ...

Gjest Mentha & Junior
Skrevet

Har du prøvd å snakke direkte med han da? Si rett ut at du føler at romantikken har forsvunnet fra livet deres?

Kan hende han har noe han plages med som gjør han distansert (noe på jobben, noe han tenker på etc, jeg bare tenker "høyt" her), eller at han er sliten, etc. Det er vanskelig å gjette siden jeg verken kjenner deg eller han, men hvis du føler du ikke kommer noen vei når du prøver selv, så ville jeg tatt et direkte framstøt og sagt hva jeg mener uten å legge noen skyld på noen. Du kan f.eks si at du føler romantikken har forsvunnet fra hverdagslivet, at du savner det, og om han har merket det samme? Og så kan du komme med konkrete forslag til hva dere kan gjøre sammen.

Skrevet

Har prøvd å snakke med han om det før, men kommer ingen vei. Er så redd forholdet har gått i en blindvei. Satt å gråt når jeg mata babyen istad :(

Skrevet

Ingen som har måtte jobbe for forholdet?

Sorry for nesten-spamming, men er nesten desperat :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...