Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #1 Skrevet 1. april 2012 Og har siste dagen tirsdag. Her skal også ungene i bhg i morgen og tir. Føler meg forlatt og alene, føler aller reiser på hytta eller har fri!:/
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #2 Skrevet 1. april 2012 Nei, har i huset er det faktisk jobb til og med onsdag! Og ingen av oss jobber turnus, har vanlig 8- 16 jobb begge to, men sliter jo litt siden barnehagen stenger kl 12 på onsdag, vi er ikke ferdig før kl 16.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #3 Skrevet 1. april 2012 Ja, det er bare DERE. ALLE andre har fri ! Jada......
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #4 Skrevet 1. april 2012 Hele nabolaget har jo pakka klar bilen føler jeg, og på jobb er vi bare CA 10 av 30 igjen disse dagene...8-4 jobb. Men onsdag er det ferie!!! HI
LillaGorilla♥♥ Skrevet 1. april 2012 #5 Skrevet 1. april 2012 Jeg jobber man-ons jeg, hele onsdag, til og med.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #6 Skrevet 1. april 2012 Hva gjør dere med barnehage onsdag dere som jobber da den dagen? Her stenger den 12.00............. HI
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. april 2012 #7 Skrevet 1. april 2012 Jeg har fri ja... Men om jeg hadde vært på jobb onsdag hadde jeg gått før for å rekke å hente
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #8 Skrevet 1. april 2012 Hahahaha fri på vanlige arbeidsdager!!! Har noen det??? Nei, her skal det jobbes til og med onsdag, på onsdag så må jeg itillegg gjøre jobben til ei som ble sykmeldt rett før påsken... Hurra!! Barnehage og SFO er jo selvfølgelig stengt så her er det bare å alliere seg med venner og familie for å få alt til å gå opp...
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #9 Skrevet 1. april 2012 Jeg måtte pent be sjefen om lov til å gå litt tidligere, siden barnehagen stenger. GIkk heldigvis greit. #2
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #10 Skrevet 1. april 2012 Her har barnehagen kortere åpent mandag og tirsdag og stengt onsdag, så det er omtrent ingen barn i barnehagen disse dagene. Alle må jo uansett ta halve dagen fri for å rekke og hente. Jeg skal jobbe mandag og tirsdag selv, men heldigvis har mannen "tvungen" avspassering alle tre dagene.
petite fleur Skrevet 1. april 2012 #11 Skrevet 1. april 2012 Jeg jobber i bhg, så da jobber jeg man, tirs og halve onsdag neste uke. Får gå 1 time tidligere for å rekke å hente mine egne unger i en annen bhg på onsdag.
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. april 2012 #12 Skrevet 1. april 2012 Det går ann å ha fri på vanlige arbeidsdager ja. Det kalles ferie:)
hit og dit Skrevet 1. april 2012 #13 Skrevet 1. april 2012 Vanlig arbeidsdag fra mand til onsd. Så har jeg vakttelefon hele påskehelgen, døgnet rundt fra fredag til tirsdag.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #14 Skrevet 1. april 2012 Syns det er mange som er på jobb, jeg ... Men samboeren har tatt seg fri, sjefen spurte om han ville siden han andre ikke ville
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #15 Skrevet 1. april 2012 Nei, selvfølgelig ikke, Norge stopper ikke opp selv om det er påske Her jobber vi begge to, ungene skal i barnehagen som vanlig...
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #16 Skrevet 1. april 2012 jeg jobber hele uka jeg.... har fri påskeaften da! Og ja, jeg jobber turnus.
TøffiTrynet☠ Skrevet 1. april 2012 #17 Skrevet 1. april 2012 Jeg har fri til og med onsdag, for så å jobbe torsdag til søndag. God påske!
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #18 Skrevet 1. april 2012 Pfff.... her skal det jobbes fra og med imorgen og tilogmed neste mandag. Så NOEN andre enn deg er på jobb.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #19 Skrevet 1. april 2012 Skal jobbe hverdag til onsdag kveld kl. 20. Er nok mange som skal jobbe ja.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #20 Skrevet 1. april 2012 Ja, det er bare dere. Og jaggu godt dere skal jobbe her jeg bor, for jeg skal IKKE jobbe og Kiwi skal være åpen hver dag! Så da ser jeg deg sikkert i kassa der... ;-D
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #21 Skrevet 1. april 2012 Jobber hele påskehelga jeg sånn er det å jobbe turnus...
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #22 Skrevet 1. april 2012 her er bhg stengt man, tirs, ons. De aller fleste tar vel ut ferie. Men sikkert ikke ALLE.
Nickey Mouse Skrevet 1. april 2012 #23 Skrevet 1. april 2012 Jeg jobber til og med onsdag kl 16. Barnehagen (privat) er stengt, og det er selvfølgelig skolen også. Heldigvis er mannen hjemme med barna. Eller heldigvis... skulle gjerne vært hjemme selv, men har jo på den andre siden flere dager å ta ut senere :-)
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 1. april 2012 #24 Skrevet 1. april 2012 Mandag, tirsdag, onsdag, torsdag, fredag, lørdag, søndag, mandag... Jo takk sykepleiere er det god bruk for...og så får jeg jobbet inn arbeidshelga neste helg, så jeg kan feire pappas stordag i stedet ;-)
Mandalas Skrevet 2. april 2012 #25 Skrevet 2. april 2012 Jeg jobber idag og frem til og med torsdag. Så jobber jeg mandag 2.påskedag igjen. Men jeg jobber turnus da. Samboeren har fri. En ting skjønner jeg ikke. Det er alltid noen som påpeker at "de fleste tar vel ferie". Men hvordan kan de fleste ta ferie i vinterferien, påske, sommerferie, høstferie og jul? Jeg har bare fem uker, noe de aller fleste har Så jeg har da tatt vinterferie, skal ha tre uker sommerferie også tar jeg høstferien. Da er det jo ikke noe igjen til jul og påske. Eller mener dere at en av foreldrene tar ferie sånn at disse høytidene og feriene blir fordelt mellom begge voksne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå