Gå til innhold

Smart telefon - dum bruker - hjelp!!

Anbefalte innlegg

Gjest splætt
Skrevet

Litt Fortidslevning på elektronoske dippedutter - menmen. Lite respons på skravle så jeg prøver her.

Har fått meg samsung galaxy s2

Trenger jeg virusprogram på den? Hvorda skaffer jeg i så fall det?

Hvordan fungerer det med datatrafikk og vårt trådløse nettverk hjemme? hvordan bør innstillingene være? Akkurat nå har jeg ved en tilfeldighet greid å sla av all nettilgang, detgjør jo ikke noe nå når jeg ikke bruker den. Men jeg vil gjerne leke litt med den, og da er det visst gratis så lenge den er på vårt trådløse, men hvordan vet jeg det?

Lurer sikkert på tusen ting til, men dette er det jeg har kommet på :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå inn på "applications", og så "settings". Øverst der står det wireless og network, trykk på den og så der det står "wifi-settings", nederst på siden der da skal det står wi-fi networks og der bØr du finne nettet deres og kan logge deg på. Hvis du kun vil bruke den på nettet hjemme så ville jeg gått inn på Settings - Wireless and network - mobile networks og så skrudd av data roaming. Da kobler den seg ikke på mobilnettet. Men nb! du får heller ikke åpnet mms, da må du i såfall skru på roaming igjen.

Gjest splætt
Skrevet

Takk takk:) Da er jeg inne på trådløst i alle fall. Så får jeg se litt mer etter hvert:)

Gjest splætt
Skrevet

Dytter litt- hva med virusprogram?

Skrevet

Det vet jeg ikke så mye om, har ikke det på min. Men hvis du går på marked og søker på anti-virus finner du noen anti virus apps du kan laste ned :)

Skrevet

last ned avg på androidmarked. Ikke bare last ned forskjellige ting av antivirus for noe av det gjør tlf tregere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...