Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #1 Skrevet 1. april 2012 Har lest Märthas siste bok om englene og jeg vil gjerne at det skal være sant....Men likevel...Fjær som ligger overalt som kjærlighetstegn fra dem og at englene viser seg som menneskeskikkelser med vinger??? Tegn fra naturen som at himmelen åpner seg en regnfull dag og sender en skarp lysstråle fra solen? Regnbuer som tegn på at englene hører og er her for meg? Jeg finner det vanskelig å tro på dette. Skulle ønske en skytsengel kunne hjelpe oss litt på veien nå. Føler livet går imot meg på mange områder. økonomisk, jobbmessig, i samlivet, boforhold osv. Greit nok så har vi planer om forbedring, men jeg føler at vi alltid møter motgang i det vi gjør! Sliter med å ta valg som er det beste for oss og ender opp i en negativ spiral hvor det er en kamp for å få hverdagen til å gå rundt. Føler jeg har mistet energien min og savner den jeg en gang var. Noen som har hatt nytte av englene som veiledere i livet? Flere som føler de står litt fast i livet?
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #2 Skrevet 1. april 2012 Martha er KLIN KOKOS!!! Englefjær??? Hva er det dama går på?
Magia Skrevet 1. april 2012 #3 Skrevet 1. april 2012 Jeg tror på mye rart, men engler får jeg fnatt av... Samtidig så tenker jeg at vi mennesker har et slags behov for å tro på noe, og om du går gjennom en vanskelig periode og "har lyst" til å tro det, så prøv å gjøre det hvis det hjelper deg gjennom en vanskelig situasjon
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #4 Skrevet 1. april 2012 Jeg tror så absolutt det er mer mellom himmel og jord enn det vi kan se med det blotte øye, men Märthas engler tror jeg ikke på. Jeg trodde egentlig ikke på noe særlig i det hele tatt helt til jeg prøvde healing, jeg ble skikkelig overrasket over den energien jeg følte fra healeren, den varmen var ubeskrivelig. Hun sier hun bare er en kanal for positiv energi som finnes rundt oss, hun kanaliserer den positive energien til meg også vil kroppen og immunforsvaret mitt bruke den på best mulig måte for å få mine energier i balanse så jeg i stor grad kan helbrede meg selv. At jeg faktisk ble bedre, at jeg fysisk skulle kjenne en sånn varme og energi fra henne ble jeg skikkelig overrasket over og må innrømme at jeg har blitt mye mer åpen for at det finnes uforklarlige ting rundt oss.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 1. april 2012 #5 Skrevet 1. april 2012 Jeg tenker at det er et ganske fantastisk middel for de som ønsker å fraskrive seg alt ansvar for sitt eget liv. Man slipper jo å gjøre noe særlig med sin egen situasjon om man kan legge alt over på engler, demoner, spøkelser og diverse skikkelser. En annen ting er det at det er en hån mot dem som har det vondt pga andre menneskers onde handlinger. Et barn som blir voldtatt- er det fordi ungen ikke tror nok på skytsengelen sin da, eller hva? Og hva med de som lider og sulter rundt om i verden? Er det fordi de ikke ber godt nok? Nei, ærlig talt. Jeg tror at det er mer mellom himmel og jord enn vi kan forklare, men sånn jevnt over tror jeg at det meste som skjer av både godt og vondt her i verden, er på grunn av det vi selv og andre mennesker gjør.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #6 Skrevet 1. april 2012 Nei tror ikke på dette. Har ikke helt peiling på akkurat hva det er Martha tror på med disse englene, men for meg høres det ganske søkt ut ut fra det du beskriver og det inntrykket jeg har fra før av. Generelt sett så er jeg åpen for mye, men har ikke tatt noe standpunkt når det kommer til religion, men jeg tror at det finnes mer enn vårt blåtte øye kan se. Hun tror helt sikkert på det selv. Noen har vel et slikt behov for å være spesiell og annerledes, der fantasien spiller en et puss, samtidig med et sterkt ønske om å "se" og "tro", slik at det blir "virkelig" for den det gjelder. Tenker at det liksom blir litt på samme måte som om jeg skulle plutselig finne opp min egen religion og prøve å omvende andre til å tro på denne. Som om ikke det var nok religioner å forholde seg til fra før av, som allerede har eksistert i tusener av år (men som likevel ikke er "godt nok" for meg siden jeg ikke tror). Men skulle oppriktig ønske at jeg var kristen. Religion er som opium for folket. Skjønner godt at mange er kristne, må være utrolig god følelse å tro på noe slikt, da har man liksom løsningen på alt som er viktig i livet, og forklaringer på de store spørsmålene som man ellers kan gruble seg ihjel på. Og man vet at det går bra med en til slutt, i evigheten, når man skal møte Gud. Men for min del høres det for godt ut til å være sant, spesielt når det er noe bare noen har fortalt meg og som jeg ikke ser selv. Så jeg klarer ikke å tro, og det er vanskelig for meg å forstå hvordan noen kan være så overbevist. Men jeg holder muligheten åpen hvis Gud plutselig skulle åpenbare seg for meg en vakker dag. Mange blir jo også troende i vanskelige stunder, og forteller gladelig at dette reddet livet dems. Man fant endelig løsningen man lette etter og istedefor å gå den dystre enden i møte så så man lyset, noe man trengte så sårt som plutselig dukket opp og åpenbarte seg og ga personen en ny gnist til å leve og takle hverdagen. ære være troens kraft. Jeg respekterer at andre tror, så lenge det ikke går utover andre i negativ forstand.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #7 Skrevet 1. april 2012 Jeg tror på englene som er i Bibelen, og tror at englene som Märtha skriver om er noen andre vesener... dvs. de samme "veilederne" som Margit Sandemo har holdt kurs om. Margit Sandemo har også holdt kurs om å finne sin aura, nøyaktig som Märtha.
Lillababy Skrevet 2. april 2012 #8 Skrevet 2. april 2012 Eg trur på engler! Såg bjørn eidsvåg sitert: "å gå fra å være Guds sendebud til å bli Mærtha sine lekekamerater kan vel sies å vera et steg tilbake på karrierestigen" Det syns eg var godt sagt. Føler ho stjeler englane , med å omtala dei heilt utanfor sin kontekts. Eg trur absolutt på englande som det står om i bibelen. OG eg trur Gud kan bruka mennesker til å vera "kvardagsengler" ved at han påminner oss om folk, akkurat når dei treng oss som mest, slik at dei føler at dei blir ivaretatt. Har mange eksempel, og sikkert mnage som er betre enn dette. MEn f. eks datoen for min opprinneleg termin med den eg mista, då sendte ei venninne blomster på døra mi. Ho hadde følt at ho skulle gjera det, og ho ante ingenting om terminen. Ho fekk frysningar då eg sa det. Slike ting trur eg skjer fordi han der oppe ikkje har glømt oss. Eg tenker det samme når eg ser regnbua. Den blei jo laga som et tegn frå Gud til folket om at han aldri meir skulle glømma sitt folk, etter at alt blei utsletta då med Noahs ark. Eg trur også at nokon får møta engler direkte, men at det ikkje skjer så ofte. Og eg trur på "englevakt". Til deg der oppe som skriv at du kunne ønska du trudde: Trua er det Gud som skaper gjenom at me "hører hans ord"står det i Bibelen. Så viss du er interessert, så kan du jo lesa litt mm, og sjå om du byrjer å tru sjølv. Har aldri skrive om slikt her inne før, men no er det no påske og alt God påske alle sammen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå