LoveYToo Skrevet 1. april 2012 #1 Skrevet 1. april 2012 er 10 fulgåtte uker i dag, men føler meg ikke gravid! Er en ganske bekymret person, så føler at d ikke er noe liv inni der... Vet hjertet banket i uke 7, men har ikke noen symtomer så er så redd d skal gå galt.. Skal på ul om 2 uker, tenk hvis d ikke er noe inni der.... Noen andre som føler d sånn jeg gjør? har ikke hatt noen blødninger, eneste jeg merker er at jeg er konstant sulten..... hilsen bekymret mamma
Lotta27 Skrevet 1. april 2012 #2 Skrevet 1. april 2012 Vet det er vanlig at symptomene kommer og går litt, så du kan nok ta det helt med ro Evt kan du dra til lgen til uken å få målt hcg, og evt til legevakten i påsken og få m¨lt hcg etter noen dager, for å se at det stiger slik det skal....Ellers kan du bestille time til privat UL, kanskje du er heldig å få det man, tirs eller ons. Prøv å senk skuldrene og slapp av, selvom det er vanskelig....Håper alt er i orden. Lykke til videre!
LoveYToo Skrevet 1. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2012 ja tror ikke jeg bryr meg om å måle hcg, har ul om 1-2 uker uansett bor i utlandet så her får man i uke 12 og en i uke 20=) har egentlig ikke hatt noen sytomer i d hele tatt, så sater virkelig på at d går bra... er vel vanlig å være bekryret til man har set den lille på ul.... og hvis d er noe galt tenker je at man begynner å blø....??
TurboPrinsessen:-) Skrevet 4. april 2012 #4 Skrevet 4. april 2012 Da jeg var gravid med snuppa følte jeg meg heller ikke gravid, Begynte ikke å få antydning til mage før i uke 22... Gikk enda en stund etter det før jeg begynte å føle meg gravid. Følte meg litt snytt faktisk :-) Var litt trøtt i begynnelsen, men det var det hele. Hun var veldig rolig i magen gjennom hele svangerskapet. Det var dager jeg lurte på om jeg hadde kjent liv i det hele tatt, men hun var frisk og rask hun. Denne gangen er jeg også trøtt, og tidvis kvalm. Men føler meg ikke gravid... Nå er jeg bare 6+5 så det kan jo endre seg til jeg kommer til uke 10
Frk.håpefull Skrevet 4. april 2012 #5 Skrevet 4. april 2012 Jeg hadde ingen symptomer før energien min plutselig forsvant i uke 11.. ingen ømme pupper eller noe... er nå 18 uker hvert øyeblikk husk, alle svangerskap er forskjellig og alt kan være "normalt"
LoveYToo Skrevet 5. april 2012 Forfatter #6 Skrevet 5. april 2012 =) håper alt er bra=) er jo i uke 11 så sjansen for lt er bra øker vel bare mere og mere=) var jo ikke dårlig med dateren min merket ikke noe.... så må bare rpøve å slappe av og nyte å være gravid=) God påske=)
Darwina Skrevet 5. april 2012 #7 Skrevet 5. april 2012 Jeg føler meg heller ikke gravid og er i uke 22:) glemmer det av og til men da minner sparkene meg på det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå