Gå til innhold

Når barnet deres har feber,

Anbefalte innlegg

Skrevet

setter dere på alarm for å sjekke om natten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De gangene jenta mi har hatt feber har jeg hatt henne i min seng.

Skrevet

Hvis hun har veldig høy feber eller er formen er veldig dårlig har det hendt jeg har satt klokka til å ringe for å sjekke henne. Sjelden nødvendig egentlig, for som regel er det hosting, gråting, tørst eller noe annet som gjør at vi våkner likevel. Men føler at det er tryggest å være sikker på at hun ikke ligger for mange timer uten å bli sjekket når hun er skikkelig dårlig. Jeg legger meg enten på ekstraseng inne hos henne eller tar henne inn til meg slik at jeg har mer kontroll.

Skrevet

Har ikke på alarm, men hvis de er veldig dårlige så har jeg dem i sengen min om natten. Kaster de opp så sover de der vi er, altså i stua før vi legger oss, eller i sengen vår når vi har lagt oss.

Skrevet

Her har mini 38 i feber, så litt usikker på hva jeg skal gjøre. Første gangen han er syk. Men blir nok så jeg setter på alarm, bedre å være på den sikre siden:) HI

Skrevet

Jenten vår har lagt i sengen med meg, det gjør hun alltid hvis hun har feber/mageknip/tenner, ellers så sover hun ikke. Det skjer heldigvis sjeldent da!

God bedring til småen din! :)

Skrevet

Sover alltid sammen med de når de er syke. Så føler jeg har fullkontroll. Mine vil heldigvis ha drikke når de har feber så blir vekt hele tiden etter drikke, samt at man sover jo ikke så godt ved en syk unge.

Skrevet

Har ungene feber siver de i senga vår, evt legger vi oss på sofaen.

Skrevet

Når datteren min har feber sover hun i min seng og jeg har alarmen på hver andre time. Grunnen til at jeg setter på alarmen så ofte er at hun ved flere anledninger har hatt så kraftige feberkramper at hun har trengt sykehusinnlegelse.

Skrevet

38 er ikke mye i feber for de små:)

Men som de fleste andre her har jeg småen inne på vårt rom når hun er syk. Flytter senga inn på vårt rom og helt inntil senga, som da hun var baby. Er sjelden hun sover oppi senga vår siden hun sover best i sin egen seng.

Skrevet

Da tar jeg de inn i sengen min. Jeg har ikke alarm på, for jeg våkner av at de blir for varme (og evt om de skulle krampe vil jeg nok vekkes av det).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...