Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #1 Skrevet 1. april 2012 Har 3 barn, på 1,5, 3,5 og 5,5 år. Jeg leker ikke så veldig mye med de...Noen ganger bygger vi litt duplo, bygger togbane, leker litt med modellkitt eller litt rollelek... Men ikke så ofte... De leker mye med hverandre da. Hvordan er det med dere andre? Leker dere mye med barna? Jeg får litt dårlig samvittighet av og til... Vi går ofte turer i skog og mark da..griller i fjæra, leter etter krabber og sånne ting
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #2 Skrevet 1. april 2012 Nei, leker egentlig ikke så mye. Men som du sier, så leker de med hverandre. Mye kos blir det jo da.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #3 Skrevet 1. april 2012 Jeg har en gutt på 2år som alltid har likt å pussle for seg selv, så han får leke mye alene. Han sier ifra om han vil at vi skal leke, samtidig som jeg kommer til han å leker noen ganger og. Vi leker mye ute da, og da er jeg jo med på en annen måte enn inne. Vi kaster ball, finner ting, graver i sand, ronser og sklir. Jeg tror de har veldig godt av å leke alene, men og at man leker litt med dem. En god blanding er vel det beste. Ikke for mye og ikke for lite.
lille sprelle Skrevet 1. april 2012 #4 Skrevet 1. april 2012 Vi har enebarn. Det betyr at vi blir lekekameraten til barnet og vi leker derfor ganske mye både ute og inne.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #5 Skrevet 1. april 2012 Nei, jeg leker veldig sjelden med barna. Jeg gjør mange ting sammen med dem, men direkte leking lar jeg dem ordne selv.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #6 Skrevet 1. april 2012 Faren i huset leker. Jeg ordner med mye praktisk og synes ærlig talt ikke jeg har tid til å leke så mye...Vi tegner sammen og leker sammen ute. Vi lekte mye når hun var mindre. Nå er hun tre. Kan ikke huske at min mor lekte så mye med oss heller når vi var små, men hun var likevel verdens beste mamma som ordnet og fikset alt for oss
Gidder ikke! Skrevet 1. april 2012 #7 Skrevet 1. april 2012 Nei, leke synes jeg er gørrkjedelig! Prøver heller Å ta det igjen på andre områder:)
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 1. april 2012 #8 Skrevet 1. april 2012 Prøver å leke litt ila dagen med småen på 11 mnd ja. Hun er mest interessert i å utforske for tiden, så hun leker ikke såå mye nå. Nå som det har vært sol har vi vært ute i hagen, og det syns hun er kjeeempe gøy. Ellers går vi på tur en fast rute der vi hilser på forskjellige dyr
Mandalas Skrevet 1. april 2012 #9 Skrevet 1. april 2012 Nei, jeg leker sjelden med barna. Eller forresten - aldri. Derimot går vi turer og gjør mye sammen, men jeg leker ikke. Da de var små var jeg mye flinkere! Nå er yngste 6 år. Heldigvis leker de godt med hverandre.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #10 Skrevet 1. april 2012 Leker ikke så veldig mye, har barn som leker veldig mye og bra sammen så da vil jeg ikke blande meg inn i leken dems. Men vi finner på mye sammen, spiller, leser, maler, tegner, snekkrer og slike ting.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #11 Skrevet 1. april 2012 vi går mye tur sammen og leser mye. Ellers leker de selv. Jeg er bevisst på det, vil ikke ha unger som ikke kan fylle tiden sin med alt det fantastiske de har i hodene sine. Men vi tegner og tuller mye sammen, og jeg setter dem gjerne i gang med noen prosjekter de kan holde på med. Har tre stk på 1, 3 og 5 år. Så de er jo da selvfølgelig opptatt av hverandre også - på godt og vondt!
Honningmelon Skrevet 1. april 2012 #12 Skrevet 1. april 2012 Har tre barn og leker ikke så mye med de, nei. De leker veldig mye med hverandre og virker fornøyd med det.
kaklemor Skrevet 1. april 2012 #13 Skrevet 1. april 2012 Ja, det gjør jeg :-) Vi koser oss og leker m leker, klapper og ler:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå