Matrosen og Meg:) Skrevet 1. april 2012 #1 Skrevet 1. april 2012 (endret) Hvis man så klart skal ha typer som er tette! Jeg flyttet for to år siden ut av min lille hybel med 1 lite stuevindu, til en stor leilighet med mange store vinduer. Deilig å endelig få inn dagslys, men når man må ha 8 lengder bare til stua, så blir det fort dyrt mår man skal handle gardiner. Nå som det flotte været har kommet, så merker jeg at de litt billige modellene jeg har handlet på kid, ikke hjelper stort for å stenge sola ute. Persienner er heller ingen mulighet, da vi har noen litt spesielle vinduer uten at jeg kan forklare helt hvordan. Så finnes det tette gardiner der ute som ikke koster all verden? når det er 250kr lengden blir det fort dyrt for 8 lengder. Og hadde jeg hatt noen form for sy evner så kunne jeg jo laget selv, men den muligheten er jo heller ikke der. isj, mest for å få ut litt frustrasjon mens jeg sitter her og blir blendet av solnedgangen:P Endret 1. april 2012 av Mamma til augustnurk2011
Labetutt Skrevet 1. april 2012 #2 Skrevet 1. april 2012 følg med når det er tilbud...jeg syns det er tilbud hele tiden på gardiner...det er 30 prosent på alle gardiner på princess nå tror jeg (om ikke tilbudet er slutt da)
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #3 Skrevet 1. april 2012 Jeg syns ikke gardiner er dyrt. Etter min mening er det meste av tekstiler umoralsk billige. Man kan ikke forvente at alt i livet skal være gratis.
Kari K. med to søte små Skrevet 1. april 2012 #4 Skrevet 1. april 2012 Vent på salg. Det er veldig ofte salg på enten princess eller på kid. Så det var salg i uka som var på princess. 30% på alle gardiner. Vet ikke om det gjelder enda.
Lammelåret Skrevet 1. april 2012 #5 Skrevet 1. april 2012 Å bruke penger pÅ gardiner er noe av det kjedeligste som finnes. NÅr du fÅr bedre rÅd er markiser Å anbefale.
Matrosen og Meg:) Skrevet 1. april 2012 Forfatter #6 Skrevet 1. april 2012 Det er godt noen mener det ikke er så dyrt, men jeg synes det er kjedelig å bruke over 1000lappen for gardiner i stua, så signerer lammelåret. det er faktisk noe av det kjedeligste jeg kan bruke penger på. Husker når jeg bodde på hybelen at jeg ofte byttet gardiner, og pynteputer i sofaen. Mens nå, så må jeg liksom være litt lur og velge farger som kan passe over lengre tid. Følge med på salg er et godt tips:) Er bare ofte jeg liksom glemmer det når salget først kommer også irriterer jeg meg over hvor mye lys gardinene jeg har slipper inn når jeg merker jeg nesten ikke ser tvskjermen. Markiser hadde vært toppers, men lommeboka sier ikke helt at det er topp, men tipset var alikevell flott:)
Studine mevik Skrevet 1. april 2012 #7 Skrevet 1. april 2012 tekstiler koster penger og er ikke akkurat billig så da sier det seg vel selv at skal du ha billige gardiner så får du crappy gardiner, Kvalitet koster når det kommer til sånne ting.
Bøtteknotten Skrevet 2. april 2012 #8 Skrevet 2. april 2012 Helt enig i at det blir dyrt. Vi må ha 9 lengder, og jeg har to sett som jeg bytter på. Og de har vi hatt i flere år. Har ikke lyst å bruke så masse penger på å bytte de ut, selv om jeg har veldig lyst :-)
Anonym bruker Skrevet 2. april 2012 #9 Skrevet 2. april 2012 Selvfølgelig har man gardinene i mange år. Vi kjøpte et sett til hvert av vinduene i huset da vi flyttet inn for 7 år siden. Ingen av dem er utslitt og vi ser ingen grunn til å bytte dem ut. Vi tar dem ned og vasker dem to ganger i året. Det er det. Foreldrene mine har ikke skiftet gardiner på 20-30 år. Hvorfor skulle de det? Kjøp grdiner dere liker så trenger du ikke tenke på det de neste 20 årene. Det blir ikke dyrt i forhold til hvor lenge de kan brukes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå