Gå til innhold

Noen gode råd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min kjære begynner å prøve på vår første baby om et par uker. Hva er ditt beste råd til en førstegangs prøver/gravid/mamma? =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slapp av og nyt tiden som prøvere. Det kan gå kort tid, og det kan gå lang tid, det vet man jo aldr, så slapp av og ikke stress i begynnelsen. Skal jo være en forventingsfull tid med moro, så ikke stress. :)

folat er bra å ta, Sies at man skal ta det 3mnd før og 3mnd etter. Er ikke farlig å ta det lengre eller kortere altså, alt etter hvor lang prøvetiden blir. :)

Skrevet

Jeg visste det med å ta folat når en begynner å prøve, men ikke at man skulle ta det før! Får ta meg en tur på apoteket i morgen. =) Tusen takk!

Skrevet

Vi bestemte oss aldri for å prøve, men jeg sluttet på piller, så tenkte vi at det skjer når det skjer. Orket ikke det stresset med å "prøve". Har hørt om mange som sliter sånn.. Etter 2mnd ble jeg gravid! Så mitt råd må være å legge bort fokuset på å prøve å bli gravid, og heller la det komme. Da blir også nyheten mye bedre og overraskende når det skjer :) lykke til!:)

Skrevet

Tran er også bra og begynne med hvis du ikke tar tran fra før av. Eller omega3.

Ta prøvinga som det som det kommer. Det har ikke funket for oss å regne på eggløsning osv. Men de mnd vi har tatt det som det kommer, har det klaffet begge gangene. Er nå gravid med andremann.

Kos dere!:)

Skrevet

Ikke stress, ha det moro og ta folat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...