Gå til innhold

Barnevogn :)


Temperance

Anbefalte innlegg

Noen som har kjøpt vogn? Skal på ordinær ul på tirsdag og tenkte kanskje å begynne å kikke etter det, eller er det alt for tidlig syns dere? Har lyst på emmaljunga city cross (har golf så kan ikke ha så stor vogn), og har sett den navy limited edition, den var kjempefin syns jeg. Hva tenker dere å kjøpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har bestilt Emmaljunga Edge Duo i navy dream :) Skal hente den i juli. Kunne få den på dagen, men syns det er greit å vente litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha TFK :) Emmaljungaen er det greit å bestille i god tid, har hørt at de har stengt i sommermånedene så det kan være vanskelig å få tak i... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adventstjerna

Emmaljunga som storebror brukte for maaange år siden. Er en kombivogn så kjøper quadroliften til å ligge i. Utrolig fornøyd med den vogna og har ikke funnet noe annet som frister heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikkje kjøpt vogn enda. Kikker på mountain buggy, TFK og bebe confort. Vert trehjuling. har tidligere hatt emmaljunga og vore fornøyd med den:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi ska bruke simo kombivogna som vi kjøpte til storebror i 2010. Var kjempefornøyd med den da og regner med at jeg blir det denne gangen også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nokon som veit kva som blir nytt med emmaljunga i august? med termin 23. august så kunne eg jo venta? eller er det lang ventetid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er det normalt å handle vogn? Må dette bestilles? tenker jo at det er jo 4 måneder igjen... Jeg planlegger å kjøpe Brio Go, hva tenker dere om denne? noen erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha Emmeljunga Edge Duo med classic understell. Litt usikker på fargen, men tror det blir silver check ;) Vi reiser til Strømstad å handler vår, vi bor jo ikke så langt unna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha Emmeljunga Edge Duo med classic understell. Litt usikker på fargen, men tror det blir silver check ;) Vi reiser til Strømstad å handler vår, vi bor jo ikke så langt unna!

 

 

Har dere bestilt den på forhånd? Vet dere prisen i Strømstad? Vi vurderer også å ta turen over til Strømstad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha Emmeljunga Edge Duo med classic understell. Litt usikker på fargen, men tror det blir silver check ;) Vi reiser til Strømstad å handler vår, vi bor jo ikke så langt unna!

 

 

Har dere bestilt den på forhånd? Vet dere prisen i Strømstad? Vi vurderer også å ta turen over til Strømstad

 

Vi har ikke bestilt den enda, tenkte å ringe og høre om vi måtte det. Prisene er litt forskjellig utifra hvilket understell du skal ha og om du skal ha stoff eller skinntrekk. Vi skal ha stofftrekk og med classic understell, så koster den 7990 sek. Da følger det med stelleveske, fotpose, insekts- og regntrekk :)

Jeg var der for noen mnd siden og snakket med dem. Siden det fantes så masse forskjellig understell, så ville jeg finne det som passet for vårt bruk. Fikk veldig god hjelp der og vi kom frem til at classic understellet var det som passet oss best :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ha Emmeljunga Edge Duo med classic understell. Litt usikker på fargen, men tror det blir silver check ;) Vi reiser til Strømstad å handler vår, vi bor jo ikke så langt unna!

 

 

Har dere bestilt den på forhånd? Vet dere prisen i Strømstad? Vi vurderer også å ta turen over til Strømstad

 

Vi har ikke bestilt den enda, tenkte å ringe og høre om vi måtte det. Prisene er litt forskjellig utifra hvilket understell du skal ha og om du skal ha stoff eller skinntrekk. Vi skal ha stofftrekk og med classic understell, så koster den 7990 sek. Da følger det med stelleveske, fotpose, insekts- og regntrekk :)

Jeg var der for noen mnd siden og snakket med dem. Siden det fantes så masse forskjellig understell, så ville jeg finne det som passet for vårt bruk. Fikk veldig god hjelp der og vi kom frem til at classic understellet var det som passet oss best :)

 

Tusen takk for veldig godt svar :) Gi gjerne beskjed om man må bestille :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder Emmaljunga så har jeg fått besjked fra butikk i bodø at de stenger produksjonen i sommer ( de tar ferie) slik at skal man ha vogn som må bestilles ( som ikke kan kjøpes direkte i butikk) må man gjøre det snart!

 

Jeg skal bestille min city cross til uka tenkte jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg planlegger å kjøpe Brio Go, hva tenker dere om denne? noen erfaringer?

 

Vi har Brio Go til 1.mann, og har vært kjempefornøyde med den, kommer ikke til å byttes ut for å si det sånn. Veldig lett å trille, lett å legge sammen og blir relativt liten sammenlagt, behagelig håndtak og kjekt å kunne snu setet begge veier :-) God plass under, snerten på handletur. Ikke noe problem (for meg) på grus, har trillet lite på snø, men gikk helt greit det også.

 

Vi har kjøpt søskenvogn på Finn.no for nesten 2 mnd siden, så vi var tidlig ute (det var vi sist også, for å utnytte et godt tilbud). Fikk et godt kjøp på Teutonia Team Cosmo, pent brukt, som var den vi ville ha pga at vi kan ha ungene mot oss, og samtidig ha håndbrems (greit på tung vogn med to barn oppi). Det blir 17-18 mnd mellom dem, så blir nok greit å ha når jeg skal levere og hente i barnehagen i høst :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har Bugaboo Cameleon som storebror brukte :) Elsker den vogna! Så den skal lillesøster bruke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Vi har også kjøpt Bugaboo Cameleon, og er kjempe spent. Har aldri hatt en vognen før. Ellers har jeg vært igjennom bla TFK, OTH og Emmaljunga:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...