Høytoppåfjellet Skrevet 1. april 2012 #1 Skrevet 1. april 2012 (samme som på utstyr siden ingen henger der inne ) Jeg har sålangt ikke klart å finne en stelleveske jeg liker! Men så kom jeg over denne: http://www.hm.com/no...article=95222-B Den var jo bare råtøff Tror dere den er stor nok som stelleveske? Det står at den har 3 lommer inni, en av dem med glidelås. Stroppen er jo lang nok til å henge på vognen også Jeg har forresten bestemt meg for City Cross i navy, så enten beholder jeg vesken i oransje, eller så maler jeg stripene (med tøymaling) i lik farge som vognen. Dette har jeg gjort på tøy før og det blir ganske fint altså! Hva synes dere?
Henriette2806 Skrevet 1. april 2012 #2 Skrevet 1. april 2012 Jeg kommer også til å kjøpe en vanlig veske som stelleveske, for det er jo ingen fine stellevesker å få tak i som ikke koster under 2000 kr.. å skal jeg kjøpe en veske til 2000 kr, så skal det iallefall ikke være en stelleveske! Synes den du linket til var fin og passer som stelleveske. Du kan jo eventuellt kjøpe kroker til å henge vesken på, det har jeg tenkt til å gjøre Og dessuten hvis du etter en tid finner ut av at den vesken er upraktisk som stelleveske, kan du jo kjøpe en annen en, å bruke den der som vanlig veske/bag
Høytoppåfjellet Skrevet 1. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2012 (endret) Kroker ja, det var et godt tips Nei ikke sant, de der stelleveskene koster jo en formue! Hva har man egentlig oppi en stelleveske? Stellematte vet jeg (hvor får man forresten tak i sånn?) , men hva ellers? Bleier og smokker? Har du funnet en veske du kunne tenke deg? Jeg har prøvd å lete litt rundt, men var veldig lite å finne som var brukbart, uten om denne da Endret 1. april 2012 av Høytoppåfjellet
prins2010+lilleprins2012 Skrevet 1. april 2012 #4 Skrevet 1. april 2012 i vår stelleveske har vi bleier og våtservietter, og ett skift eller to med klær, avhengi av hvor lenge vi skal være borte. Trenger stort sett ikke skiftene, utenom hvis jeg dropper dem:P litt leker hvis vi skal ett sted uten, og gjerne drikkeflaska hans. når han var baby, hadde vi også med litt mat, siden jeg ikke ammet. og ett skift til meg, siden han spøy hver gang han spiste:P når han var baby hadde vi foresten ikke stelleveske, vi hadde en liten sekk. har stelleveske nå, bare fordi jeg fant en driiiit kule en brukt, til 500,-
Høytoppåfjellet Skrevet 1. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 1. april 2012 Oi! En trenger en stor veske til alt det der Godt at vesker rommer mye mer enn de ser ut som! Hvilken stelleveske du har #4? Jeg er skikkelig stelleveskegira kjenner jeg
Num.mer2 Skrevet 1. april 2012 #6 Skrevet 1. april 2012 De har noen veldig fine og greie stellematter på Vitus apotek. Blå og rosa. Veldig lette, og tar liten plass. Koster vel 79kr eller noe.
Høytoppåfjellet Skrevet 1. april 2012 Forfatter #7 Skrevet 1. april 2012 Fant dem: http://www.vitusapotek.no/Sok1/?query=stelleteppe Takk for tipset
AdrenaLine Skrevet 1. april 2012 #8 Skrevet 1. april 2012 Jeg kjøpte en kjempelekker Petunia Pickle Bottom for et par år siden. Var litt dyr, ca 1800, men skal jo brukes daglig i to permisjoner (god argumentasjon som funket ovenfor min mann!) Og den kan også taes på ryggen som ryggsekk, veldig praktisk når man har ungen på ene armen og bæreposer i den andre.
Høytoppåfjellet Skrevet 1. april 2012 Forfatter #9 Skrevet 1. april 2012 Den likte jeg Julibarn! Masse fine farger også Bare synd den er så dyr.. Vi har ikke sånn kjempestramt budsjett eller noe, men jeg føler 1800,- for bare stellevesken kommer til å få samboer til å steile uansett hvor lenge jeg har tenkt å bruke den Hehe
AdrenaLine Skrevet 1. april 2012 #10 Skrevet 1. april 2012 Jepp den er dyr men jeg klarte rett og slett ikke la være. Kjøpte brukt vogn og lånte mye annet utstyr så den der fortjente jeg Vi hadde for øvrig opprinnelig en skip hop-veske men den ble fort for liten da jenta begynte med større klær og grøt.
Henemor Skrevet 1. april 2012 #11 Skrevet 1. april 2012 Har du sett på lilleprinsen? Der fant jeg min til under 1000, med masse rom og utvendig lomme til mobil etc så slipper jeg å lete etter den i de store rommene ;-). Der bestilte jeg også krokene som fungerer supert!
Henemor Skrevet 1. april 2012 #12 Skrevet 1. april 2012 Har du sett på lilleprinsen? Der fant jeg min til under 1000, med masse rom og utvendig lomme til mobil etc så slipper jeg å lete etter den i de store rommene ;-). Der bestilte jeg også krokene som fungerer supert!
Høytoppåfjellet Skrevet 1. april 2012 Forfatter #13 Skrevet 1. april 2012 (endret) Skal sjekke ut den Henemor! De krokene, de er bare til å henge vesken på vognen sant? For at den ikke skal skli ned? Huff merker jeg eg grønn på alt som har med barneutstyr å gjøre Men hva synes dere om den vesken jeg hadde funnet da, duger den? Ble litt forelsket i den skjønner dere Men hvis den er upraktisk så velger jeg selvsagt noe annet heller. Hadde dere synes det var rart hvis noen trillet rundt på en vogn med den der hengene på styret? Endret 1. april 2012 av Høytoppåfjellet
Vogndilla Skrevet 1. april 2012 #15 Skrevet 1. april 2012 (endret) Tinkafu lager fine stelleveskekroker http://www.lilleprinsen.no/product/468525/Tinkafu-_barnevognkroker,-2-stk..html Jeg har hatt maaaange stellevesker og de fleste har jeg kjøpt brukt på finn, søk på fleurville, petunia picle bottom, Gaia og co, skip hop, allerhand, Jujube, oioi, bystroom og storksak. Da kan det jo hende man finner noe fint til en billig penge. De fleste vesker er jo knapt brukt... Stellematten som følger med i vesken har jeg sjeldent brukt, da må den jo vaskes hele tiden, stellebordene på stellerommene rundt omkring er ekle Jeg har heller kjøpt sånne libero engangs matter som jeg har brukt. Men den vesken du linket til er sikkert ålreit den, hvis du får den til å henge pent. Er billig da ihvertfall, og passer den ikke så har du en fin sommerveske Det er jo det kjekke med stellevesker, de er laget for å henge pent på vogner. Men er jo mange som bruker vanlige vesker å. Endret 1. april 2012 av EnBlå&ToRosa
Vogndilla Skrevet 1. april 2012 #16 Skrevet 1. april 2012 Skal du ha navy vogn, passer den jo kanskje bedre i denne fargen. Likte den godt jeg, også har den jo sånne kroker på siden som du kan feste vognkrokene i http://www.hm.com/no/product/95222?article=95222-C
Alexander's Mamma Skrevet 1. april 2012 #17 Skrevet 1. april 2012 jeg kjøpte fra ebay. så mye kult å velge i mellom der =) også liker jeg å ha ting som ikke alle andre har
Henriette2806 Skrevet 1. april 2012 #18 Skrevet 1. april 2012 Jeg har tenkt litt på denne http://www.hm.com/no/product/97861?article=97861-A og dennehttp://no.bestseller.com/pieces/bags/TOXICBAG/17036824,no_NO,pd.html?dwvar_17036824_colorPattern=17036824_LIGHTGREY&forceScope= Grei str og pris. Jeg liker å bytte på vesker alt etter som, så vil heller kjøpe flere billigere enn en dyr en. Dessuten bor jeg i en storby i sør europa, så det er begrenset hvor mye jeg trenger å drasse med på til enhver tid. Hvis man finner en veske som har grei str, hanker på hver side til å feste krokene i, slik at man kan henge den på vognen, (du henger vesken på krokene istede for å bruke skuderreimen, da står man litt friere til å velge veske + jeg vil tro den henger bedre på plass) pluss skulderreim så tror jeg man kommer langt
Høytoppåfjellet Skrevet 1. april 2012 Forfatter #19 Skrevet 1. april 2012 Enblå&torosa, jeg så den andre der også, men jeg likte den oransje best pga stripene! Har en greie for striper jeg Hvis de oransje stripene kræsjer med vognen så maler jeg de mørkeblå slik som vognen Ahh! Nå skjønner jeg ang krokene! Genialt Sånne må jeg definitivt skaffe meg! Jeg likte forresten veskevalget ditt Henriette, og den fra hm aller mest Hvilken vogn skal du ha? Den vesken der hadde jo passet fint til en leatherette vogn feks.
Henriette2806 Skrevet 2. april 2012 #20 Skrevet 2. april 2012 Ja de er geniale takk, liker også den best, men må vente til jeg kommer hjem for å se den, før jeg bestemmer meg Jeg skal ha en Teutonia Mistral S i beige, så kan hende det blir litt krasj med de to beigefargene, vi får se... Jeg synes den med orange striper var fin, og det passer jo til blått. Fordi om det er en veske som skal henge mye på vognen, så betyr ikke det at den må se helt lik ut. Jeg synes det er fint når vesken bryter litt med vognen
Høytoppåfjellet Skrevet 2. april 2012 Forfatter #21 Skrevet 2. april 2012 Oo! Jeg skal gå å se på den i dag Hvis den er så fin som jeg tror så kjøper jeg den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå