VenterPåNr.2 Skrevet 1. april 2012 #1 Skrevet 1. april 2012 Ønsker meg en lang-weekend med mannen, uten 4åringen.. :-) nå, før jeg blir for stor, og alt er ett slit.. Hvis dere er som meg, hvor ville dere dratt i tilfelle? :-) Ikke noe som koster en hel haug med penger
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #2 Skrevet 1. april 2012 2 netter på hotell en eller annen plass (ser du er fra Trøndelag, er ikke kjent der)....har du Coop-kort er det ca1500 kr for 2 netter tror jeg, samme hvor det er......enda litt billigere i Sverige
~Mita~ Skrevet 1. april 2012 #4 Skrevet 1. april 2012 Hva med en tur til holiday club i Åre, eller en tur til Østersund.... Går tog og dit, så slipper dere kjøre over fjellet nå på vinterstid. Kos dere masse! Alle har godt av litt barnefri og kjæreste tid iblandt. Snakker da selvfølgelig av erfaring ;-)
VenterPåNr.2 Skrevet 1. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 1. april 2012 Ooh, gode tips :-) må nok dra med meg gubben på ett eller annet!
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #6 Skrevet 1. april 2012 Det hadde jeg gjort om jeg var deg. Det er super deilig. Sove på hotell, stå opp når vi vil, spise en god frokost på hotell. Deilig å ikke ha noe ansvar for barn. Slippe husarbeid, slippe å lage mat. Når man kommer hjem er det godt å se barna igjen. Jeg og mannen har reist flere ganger til utlandet sammen. Har vært borte i en uke. En gang i året prøver vi å ta en tur lang weekend, Danmark, London, o.l. Vi har også reist til noen store byer i Norge. Jeg syns ikke det er billig i Norge. Selv om det bare er en helg, så blir det fort 5-6 tusen til reise, hotell og restaurantmat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå