Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte en ny innebygget komfyr for 12.000,-. Jeg sa i butikken at pyrolyse var den eneste funksjonen som var viktig for meg å ha. Nå når jeg skal prøve ut funksjonen viser det seg vi har fått den modellen UTEN pyrolyse. Det er to år siden vi kjøpte komfyren så jeg skjønner jo at jeg ikke har noe å reklamere på i butikken. Det er jo bare min feil at jeg ikke har prøvd ut denne funksjonen før. Men POKKER så irriterende!!!!

Når jeg skjekker på nett nå koster den 12.000 med pyrolyse og 9.000 uten.

Dette ødela hele påsken for meg. Svarte fa.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da kan du vel bare klage? Du har betalt for en med pyrolyse, og skal selvfølgelig ha det da :) Kvinn deg opp og ta en telefon i påsken. Si det som du er, du vet det har gått lang tid, men at du først nå har hatt bruk for denne funksjonen og dermed oppdaget at du har fått feil.

Skrevet

"Nå når jeg skal prøve ut funksjonen viser det seg vi har fått den modellen UTEN pyrolyse. Det er to år siden vi kjøpte komfyren..."

Hvor viktig er pyrolyse når du ikke prøvd eller brukt det siden du kjøpte komfyren for 2 år siden??

Skrevet

Hehe, må jo le litt når du sier denne funksjonen er viktig for deg men du har ikke brukt den på 2 år :)

Men du har vel tatt vare på kvitteringen, så det er klart du kan klage, om ikke annet skal du ha penger tilbake.

Skrevet

Ser poengene deres :-)

Den er viktig for meg nå når ovnen trenger en skikkelig rens inni :-) Jeg er ikke så flink å vaske ovnen regelmessig for å si det sånn. Og jeg kjenner meg selv godt nok til å vite at da er det deilig med pyrolyse....

Skrevet

Ok, nå er jeg kanskje dum, men hva er pyrolyse? Aldri hørt om det jeg...

Skrevet

Hehe, må jo le litt av deg. Kan umulig ha vært såååå viktig for deg dette med pyrolyse;)

Men uansett, du ringer butikken, sier at du har oppdaget at du mottok feil modell. Så får du og butikken løse problemet. Mest sannsynlig kan du kreve å få mellomlegget tilbake. Tviler på at du får byttet den inn i den opprinnelige modellen iom du har brukt ovnen i 2 år...

Skrevet

Du kan jo prøve å bytte, men tviler på at det går nå. Jeg ville i hvertfall sagt noe.

Men må le litt jeg også, slik som de andre her, for det kan ikke ha vært så viktig nr du ikke har tenkt på å bruke det på 2 år! Ikke glem at prolysefunksjonen må benyttes jevnlig (ca hver 3.-4. måned), ellers blir det for mye til at den klarer å rense seg selv skikkelig uansett. Så om du hadde hatt rett ovn, så hadde den muligens vært for skitten nå til at du får den helt ren uansett.

Skrevet

Jeg vet jo at alle har rett. Jeg er ikke noen kjøkkendame og har aldri vært det. Den er heller ikke så møkkete for jeg har jo dratt over den inni flere ganger og tenkt at det ble da ikke så verst. Men nå har jeg vært så sløv i det siste så nå tenkte jeg å prøve pyrolysefunksjonen.

Jeg har snakket med butikken og de kunne ikke gjøre en dritt. Jeg kunne kjøpe en ny ovn til innkjøpspris, men hva hjelper det meg? Jeg kan selge den jeg har for kanskje 4000,- og kjøpe en ny for 10000. Det høres ut som et tapsprosjekt for meg iallefall....

Skrevet

Hadde blitt ganske så forbannet var jeg deg, de har jo svindlet deg for 4000 Hadde det vært meg hadde jeg truet dem med anmeldelse for bedrageri hvis jeg ikke fikk tilbake pengene jeg hadde betalt for mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...