Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #1 Skrevet 1. april 2012 I hvilke butikker får man kjøpt dette vaniljeextraktet som manuela bruker? Må man kjøpe det på nettet?
Lille- MO Skrevet 1. april 2012 #2 Skrevet 1. april 2012 veit ikke helt hva slags du mener nå, men du får i allefall vanlig vaniljeekstrakt på matbutikken
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #3 Skrevet 1. april 2012 Ser på hjemmesida hennes at hun har store glass/krukker med vaniljeexstrakt... har ikke sett den i noen vanlige butikker...
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #4 Skrevet 1. april 2012 Ser på hjemmesida hennes at hun har store glass/krukker med vaniljeexstrakt... har ikke sett den i noen vanlige butikker... Hun lager den vel selv? Vaniljestenger lagt på sprit. Hvor lenge aner jeg ikke.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #5 Skrevet 1. april 2012 Vaniljeextract som hun bruker er ikke det samme som vaniljeessens som du får i butikkene her! De selger ikke vaniljeextract i Norge. Jeg lager det selv - du legger vaniljestenger i vodka i minimum 6 uker. Så etterfyller du med vodka etter hvert som du bruker det og bytter stengene til nye innimellom.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #6 Skrevet 1. april 2012 Vaniljeextract som hun bruker er ikke det samme som vaniljeessens som du får i butikkene her! De selger ikke vaniljeextract i Norge. Jeg lager det selv - du legger vaniljestenger i vodka i minimum 6 uker. Så etterfyller du med vodka etter hvert som du bruker det og bytter stengene til nye innimellom. Tuuusen takk for svar:)
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #7 Skrevet 1. april 2012 Hvor kjøper man vaniljestenger av god kvalitet da?
tyr82 Skrevet 1. april 2012 #9 Skrevet 1. april 2012 Eller så er det mange nettbutikker man kan kjøpe ferdig vaniljeekstrakt fra, om man er litt lat. Også på ebay. Eller om man er på reise så handler man med. Jeg har hamstret både i New York og London
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #10 Skrevet 1. april 2012 Vaniljestengene man får på glass er de samme som man får i pose,er ikke alle butikker som har fått inn den "nye varianten" enda. Alle vaniljestengene skal over på glass.
Iselilja Skrevet 1. april 2012 #11 Skrevet 1. april 2012 Jeg fant skikkelig vaniljeekstrakt (farveløs) på Rafens i Grensen i går. Ellers lager jeg selv av sprit og vaniljestenger. Bruker gjerne belgene etter å ha skrapet ut frøene.
Iselilja Skrevet 1. april 2012 #12 Skrevet 1. april 2012 ( Jeg fant skikkelig vaniljeekstrakt (farveløs) på Rafens i Grensen i går. Ellers lager jeg selv av sprit og vaniljestenger. Bruker gjerne belgene etter å ha skrapet ut frøene. (Tror i alle fall det var ekte, leste ikke skikkelig på etiketten, men den inneholdt etanol, i alle fall)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå