Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #1 Skrevet 1. april 2012 Mannen og jeg har ikke helt bestemt oss for hva lillebror på 4 uker skal hete. Vi er egentlig ganske enige om Edin - men er redd det blir for spesielt. Hva syns dere om navnet? Storesøster har dobbeltnavn, det samme har jeg og mannen... Er det noen navn som kunne passet sammen med Edin? Kom gjerne med innspill
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #2 Skrevet 1. april 2012 Edin Olai Eller kanskje enda bedre: Even Olai, eller Even i andre kombinasjoner. Even er fint navn.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #3 Skrevet 1. april 2012 Takk Edin Olai syns jeg var veldig flott. Har en eldre mann i slekten vår som heter Olai - så der har vi tradisjoner innad i familien, det syns jeg er kjekt. HI
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #4 Skrevet 1. april 2012 Takk Edin Olai syns jeg var veldig flott. Har en eldre mann i slekten vår som heter Olai - så der har vi tradisjoner innad i familien, det syns jeg er kjekt. HI Så bra Lykke til med valget og god påske! #2
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #5 Skrevet 1. april 2012 jeg tenker på hun Anja Edin, dama til Gro Hammerseng. Men navnet kan bli fint i et dobbeltnavn.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #6 Skrevet 1. april 2012 Ja, det er vel omlag 70 stk som har det som etternavn i Norge om jeg ikke husker helt feil. Tror det er rundt 200 stk som har Edin til fornavn. HI
Appelsindyret Skrevet 1. april 2012 #7 Skrevet 1. april 2012 Edin: Johan sebastian Aleksander emill (uttales emiil) andré
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #9 Skrevet 1. april 2012 Edwin har vi også vurdert - jeg liker det navnet kjempegodt, like godt som Edin. Dessverre ble det navnet litt ødelagt for meg da jeg hørte sangen til The black sheeps - Edwin. Er redd han skal bli mobbet om noen som kjenner han hører sangen. Kanskje en teit tanke ? HI
Linn2007 Skrevet 1. april 2012 #10 Skrevet 1. april 2012 Det passer fint med navn som har to stavelser med trykk på siste olai, johan, emil....
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #12 Skrevet 1. april 2012 Jeg liker at dobbeltnavn begynner på ulike bokstaver. Syns forresten Elias er et kjempefint navn Takk for fine forslag, hønemor! HI
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 1. april 2012 #13 Skrevet 1. april 2012 Ikke tenk på det med sangen. De som er født de siste årene kommer aldri til engang å høre den:) når det gjelder Edwin da. Hehe.. Synes det er et råtøft navn. Jeg likte også Edin Olai.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #14 Skrevet 1. april 2012 Olai vil jeg at baby skal hete. Men sambo vil ikke. -Jonah -parelius
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #15 Skrevet 1. april 2012 Edwin Olai syns jeg klang bedre enn Edin Olai. Edin Olaves Edin Andreas I mitt hode passer Edin best som navn nr.2, veit ikke helt hvorfor da men... Jonas Edin Aksel Edin Olav Edin MAds Edin Truls Edin Embrik syns jeg også er tøft...
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #16 Skrevet 1. april 2012 Edwin Olai likte jeg! Vi uttaler Edin med trykk på -E. (uttaler det "på samme vis" som Odin). Etternavnet Edin blir vel gjerne uttalt med trykk på -i? Så da syns Edin passer best som navn nr. 1, men skjønner jo om andre ikke er enig i det HI
FrøkenSprøken Skrevet 1. april 2012 #20 Skrevet 1. april 2012 Jeg ville ikke brukt Olai som mellomnavn. Edin er tøft og litt spesielt, mens annenhver unge heter Olai til mellomnavn nå for tiden. Samme med Emiil. Klissete. Gå for Edin:)
I scream for icecream! Skrevet 1. april 2012 #21 Skrevet 1. april 2012 Jeg likte Edin veldig godt! Mye bedre enn Edwin.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #22 Skrevet 1. april 2012 Agnar eller Haakon? Edin synes jeg minner for mye om et jentenavn, ala Edit. Da er Edwin bedre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå