Gå til innhold

Etter 4 år..


monca*84*j12

Anbefalte innlegg

Som prøver.. Sitter jeg her og lurer på om unniverset har kokt i sammen verdens dårligste aprilsnar.. I morges fikk jeg positiv CB test, og vet ikke helt hvordan jeg skal forholde meg til det!

 

Mannebenet vet det ikke enda.. Tør ikke helt si noe, før jeg er heeelt sikker.. Etter så mange års prøving og skuffelser, så er jeg redd for og helt tro på det. Men test streken kom opp samtidig med kontrollstreken.. Så det må jo være riktig!

 

Termin; 12.12.12 <3

 

Jeg er i lykkerus... kan ikke beskrives!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er bra! 13 dpo viser nok sikkert :) sånn 8-10 er tidlig!

 

Håper det... Har gått på hormoner.. Og har tatt en eggløsningssprøyte som heter ovitrielle.. Og den innholder hcg.. Men den skal være ute av kroppen etter ca 12 dager.. Og det er 15 dager siden jeg satte den.. Derfor tør jeg tro nå...

Har testet svakt positivt på billigetester i mange dager.. men i dag slo cb klart ut! hurra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, den pleier være ute til nå! på 15 dager iallfall! jeg testet pos fra dag 9, dag 17 tok jeg hcg-test. Du kan nok juble nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅÅÅ monca84, nÅ ble jeg glad :) GRATULERER!!!!!!!!!!!! Masse lykke til framover, og ønsker deg et supert svangerskap!!!!!

Ps: For 4 År siden (sÅnn nesten pÅ dagen) satt jeg med min første positive gravid-test :) Og nÅ løper smÅtten pÅ 3År og 2 mnd rundt her i turbofart ;) HELT HERLIG! Jeg hadde termin 14.12.08 og gullet mitt kom pÅ julaften :D

NÅ er jeg 31 uker pÅ vei med gutt nr 2, og han tok det 2 År og 4 mnd Å lage :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅÅÅ monca84, nÅ ble jeg glad :) GRATULERER!!!!!!!!!!!! Masse lykke til framover, og ønsker deg et supert svangerskap!!!!!

Ps: For 4 År siden (sÅnn nesten pÅ dagen) satt jeg med min første positive gravid-test :) Og nÅ løper smÅtten pÅ 3År og 2 mnd rundt her i turbofart ;) HELT HERLIG! Jeg hadde termin 14.12.08 og gullet mitt kom pÅ julaften :D

NÅ er jeg 31 uker pÅ vei med gutt nr 2, og han tok det 2 År og 4 mnd Å lage :)

 

Hei .. Det var en dame jeg ikke har pratet med pÅ lenge!!!

Jeg kan virkelig ikke tru det.. herlighet. Det er sÅ uvirkelig. Men det vet jo du alt om! Herremin hatt!

Gratulerer sÅÅÅ mye med lille bebbisen da!

nei og nei... Helt i skyene jeg nÅ..

Har ikke fortalt det til Anders en gang... hehe.. Litt usikker pÅ om jeg skal vente til jeg har en cb digital og forholde meg til, eller om jeg skal servere han verdens beste aprilsnar.. hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he ja skjønner :) Synes du skal gå for aprilsnarren jeg ;) Må jo være fantastisk for han og høre at aprilsspøken faktisk IKKE er en spøk :) Og nå når du har ventet i hele 4 år med å fortelle ham en slik nyhet, kan jeg ikke skjønne hvordan du skal klare å vente noe lenger med å fortelle det til ham ;) HELT HERLIG at det endelig har klaffet for dere!!!!!!!! Skikkelig glad jeg nå :)

Og tusen takk for gratulasjon :) Vi gleder oss noe helt vannvittig til å møte lillebror!!!!!!! Har termin 5.juni, og det er bare 2 korte vårmåneder til :D Wiiiiiiiiii :D

Masse lykke til med å fortelle det til Anders! Tipper dere får noen dager/uker på rosa skyer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAAAAAAAAAAAALLLOOOOOOOO!!! DETTE HAR JEG SAGT MONCA!!!! YES!!! jeg visste det!!! kribler hos meg ;)

 

Nå er det bare jeg som kommer strax etter... om en ukes tid :D desember får værsågod å bli en god mnd i år!!!

 

GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TAKK alle sammen! Det rører at alle er så glade på mine vegne!

 

Nå er det ganske sikkert.. Jeg tør håpe! Testet med digital+ ukesindikator i dag på ettermiddagsurin, og den viser GRAVID 1-2...... Hurra...

Har ringt inn til Ahus med de gode nyhetene, så jeg håper jeg blir kontaktet over påske for tidlig ultralyd!

 

Flere som tenker seg en tidlig ul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått bestilt tidlig UL idag, skal 20 april :D gleder meg sånn og er så spent på å se om det er 1 eller 2 inni magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå.. så spennende!

Herregud jeg gleder meg til og få det overstått, og være 100%sikker på at alt er som det skal være!

 

Våre foreldre har visst om vår vei til og få barn. Så vi tenkte og fortelle om graviditeten etter den første Ul... Har du tenkt på når dere vil dele gleden med familien?

 

Har du grunn til og tro det er flere enn en inni magen?

Jeg er også veldig spent på det, siden jeg har gått på hormoner, og jeg vet jeg hadde to egg som var klare... Men jeg er liveredd tanken på to i slengen, og ønsker meg veldig en som jeg kan kose meg med! Men herlighet, jeg er sjele glad for alt som kommer jeg altså!! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er ivf baby dette, og vi fikk satt inn 2 egg, så er mulighet for 2 ;-) familiene våres vet også hva vi har gått igjennom, og siden vi må reise vekk for å komme til sykehuset så viste de når vi var der og når vi skullle teste, sa de nærmeste ver det som besteforeldre, tante/onkel og mine 2 bestevenniner. Men ingen andre får vite før etter 12 uker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer - det er en fantastisk følelse! Vi fikk vårt første barn v ifv - 4 år etter vi startet å prøve. Det er en så stor glede :-)

Og nå er jeg gravid igjen - utrolig nok uten annen hjelp enn fra mannen ;-) og ikke planlagt eller noe...

Lykke til m alt - det er en nervepirrende tid. Jeg opplever det annerledes og mer avslappet denne gangen. Etter ivf har man vært igjennom så mye - det tar på! Men våg å glede dere over det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...