Gå til innhold

Hvilken vårdress anbefaler du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en 4 åring som skal ha seg ny vårdress. Hva anbefaler du? Trenger en som er slitesterk ettersom han har en lillebror som skal arve den om ett par år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4-åringer bruker vel ikke vårdress noe særlig?

I barnehagen her går ungene som er så store i jakke og bukse når det er tørt og regnbukse når det er vått.

Min 4 åring har en allværsbukse liggende i barnehagen, men den blir sjelden eller aldri brukt. Nå om dagen går det i strømpebukse og dongeri. Bor på sørlandet.

Men 2-åringen min som går på liten avdeling og sitter mer på bakken, sandkassa osv har dress fra Reflex, veldig fornøyd med den.

Skrevet

Vi bor i Trøndelag så vårdress føler jeg absolutt er nødvendig. Ser til å med de kommende skolebarna bruker vår/ høstdress her. Mye vått her og regntøy synes jeg er for klamt når det ikke regner. Men kanskje allværsbukse og jakke er er et alternativ?! Hva anbefaler du av allværsbukser?

Skrevet

Vi har en fra europris og den har holdt godt til to barn.

Skrevet

Gutten min på 3,5 år har vår/høstdress fra Polarnopyret. Er kjempefornøyd med den, er vel den tredje sesongen vi kjøper derfra. Ingen av dem har blitt utslitt og han bruker dress MYE!!

Skrevet

Jeg har 4 barn og har god erfaring med dresser. Har prøvd alt og den som er min soleklare vinner er: Polarn o pyret. Utrolig slitesterk, god kvalitet, veldig bra passform og kan gå i arv til yngre søsken uten problem for slitasjen er liten tross for at vi er en friluftsfamilie som er mer ute enn inne!!

Litt dyr, over 1000,- men så har du dress som kan gå i arv også.

Skrevet

Beste vår/høst dressen vi har hatt er fra Stormberg, men den var dyr, kostet vel 1300 kr. Den hadde en frottedress i ull inni som kunne tas ut og inn så den dressen ble brukt litt om vinteren også. 100% vanntett, puster og veldig slitesterk.

Har god erfaring med Reflex som et billigere alternativ.

Alle ungene våre har allværsbukser fra Skogstad (kjøpes i sportsbutikk). God kvalitet til en grei pris.

Skrevet

Reflex har vi god erfaring med. Ser like fin ut etter en sesong. (men nå har jeg ingen erfaring med mer enn den ene sesongen da jeg har 2 åring)

Skrevet

Henger meg på og sverger til polarnopyret! Har den til de to minste og er strålende fornøyd! De er både vanntette og vindtette! Slitestyrken er det heller ikke noe å si på,de ser knapt brukt ut til tross for utrolig mye bruk:-)

Ja,de er dyre,men holder sesong etter sesong så absolutt verdt prisen:-)

Skrevet

jenta mi på snart 6 har en fra det nye merket vill, som selges på bl.a. gsport. 799 kostet den og er fornøyd så langt. har tidligere hatt både reima og ticket. Ticket dressen ble brukt i 2-3 år, og ser like fin ut så den skal lillesøster arve:)

Her bruker forresten de fleste førskolebarna også parkdress, elelr bukse. Har overtrekks bukse fra lindex, den er kjempegod den og!

Skrevet

Jeg har alltid sverget til reimatec, men i år har jeg bestilt ticket to heaven til eldste. Grunnen til det er rett og slett at ellos hadde 40% på en valgfri vare og den ble da ganske så rimelig:) Har hørt mye bra om t2h :) De minste har arvet reimatec fra eldste;)

Skrevet

Jeg har alltid hatt reima vårdresser til mine. De er litt for i og kan brukes som ekstra dress om vinteren til de litt mildere dagene. Vi har ikke brukt dress helt uten for noe.

I år har jeg i tillegg kjøpt bergans skalljakke og skallbukse til lillebror. Litt som turklær i skogen og som regntøy og når det er mildt, men iskald vind. Jeg må innrømme at jeg er mer fornøyd med det enn med reimadressen. Jeg synes ikke reima er så slitesterkt som bergans. Lillebror har hatt bergans vinterbukse også i vinter og klatret og krøpet og herjet, og den ser kun brukt ut helt nede ved beina pga den var litt lang.

Skrevet

vårdress er jeg litt grien på å betale noe særlig for. Har alltid vært strålende fornøyd med reflex sin vårdress. Iår kjøpte jeg stormberg sin (hadde en vannsøyle på 10000 og virket solid og myk. kostet 700kr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...