lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 1. april 2012 #1 Skrevet 1. april 2012 Noen som har lurt noen eller har planer om det? Har skrevet på bleien til småen "Jeg skal bli storesøster!" Venter bare i spenning på at sambo skal skifte den:)
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #2 Skrevet 1. april 2012 Tenk om han blir kjemepglad da, og så er det bare tull... Har ikke blitt lurt nei, og har ikke planer om å lure noen. Er alene hjemme med minsten på 4. Men det er jo litt moro å finne de ulike avisene sine aprilsnarrer.
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 1. april 2012 Forfatter #3 Skrevet 1. april 2012 Han kommer ikke til å bli lei seg når det ikke er sant!! Jeg kjenner han veldig godt, og hadde aldri dradd den spøken om han hadde blitt skuffet;)
Gjest sommerfuggel i vinterland Skrevet 1. april 2012 #4 Skrevet 1. april 2012 Nei, i dag skal jeg nekte plent å tro et eneste ord som blir sagt
Mini84 Skrevet 1. april 2012 #5 Skrevet 1. april 2012 Jeg har store planer om å lure noen, men spekulerer fremdeles i hva jeg skal gjøre. De siste årene har jeg fått det til, og jeg har lyst til å fortsette den tradisjonen:)
Alexander's Mamma Skrevet 1. april 2012 #6 Skrevet 1. april 2012 har termin i morgen, venter gutt. så mulig det kommer en jente i dag hihi. men jeg er ganske dårlig på å holde meg da.
Serepta Skrevet 1. april 2012 #7 Skrevet 1. april 2012 Så akkurat en relativt nygift og lykkelig dame på FB endret sivilstatus til singel. Hehe, hun lurte noen ihvertfall.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #8 Skrevet 1. april 2012 Har ikke lurt noen i dag, men den som har fungert best før var da jeg var høygravid og alle ventet spent på å høre nytt fra oss. Vi sendte melding til foreldre, bestemødre og andre kjente og skrev noe lignende "Hei, har ikke batteri på telefonen. Kan dere ringe oss på tlf 22 04 87 00 så fort dere får anledning?". Det er nummeret til Slottet:)
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 1. april 2012 #11 Skrevet 1. april 2012 Jeg lurte flere med at jeg hadde forstuet foten i dag så det ble ikke noe påske på meg i år. Ett annet år klarte jeg å lure hun som skal være forloveren min at jeg allerede hadde giftet meg.
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 1. april 2012 Forfatter #12 Skrevet 1. april 2012 Hvordan gikk det, HI? Han gikk fem på, hehehe.. Fikk sneket hånden min inn på badet med kamera, så jeg har reaksjonen på film. Han la hodet i hendene, og når han oppdaget meg sa han "Ikke film dette" 2 ganger før jeg sa aprilsnarr, hehe..da kom latteren hos han også! ....også sa han til moren at hun skulle bli farmor igjen, og hun fikk jo sjokk!
Junifrue Skrevet 1. april 2012 #13 Skrevet 1. april 2012 Lurte de som kom på kveldsvakt på jobben. Sa at kun en hadde vært på jobb i dag (skal være to) så det var såååå mye å gjøre for dem siden stakkaren som var alene ikke hadde fått gjort så mye. Veldig morsomt i vår verden, spesielt når de bet på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå