Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #1 Skrevet 1. april 2012 Og nå er jeg på nippet allerede til å gå ut og kjøpe meg en pakke. Lysten har vart i ca. 2 timer nå...går det aldri over eller?? Kan jeg ta meg en cola i stedet?? Håpet at sukkeret veier opp for røykbehovet....pleier ALDLRI å drikke cola på søndagsmorgen men nå...nå er jeg villig til å prøve alt!!
marsve Skrevet 1. april 2012 #2 Skrevet 1. april 2012 Prøv å tenke på hvor deilig det er å ikke måtte gå ut å røyke.. Evnt. drit i hele greia også går du ut i morgen og kjøper boka "endelig ikke-røyker" av allan carr. Den gjør susen
Pjuskesnusken Skrevet 1. april 2012 #3 Skrevet 1. april 2012 Hold ut, det er første dagen, da vil røykesuget være sterkt, og sikkert i morgen og i overimorgen, men så vil det avta. Suget i seg selv varer bare ett par minutter. Når suget kommet, gjør noe, ta oppvasken, sett på en maskin klær, ta sukkerfrie pastiller/tyggis.. Ikke kjør på med sukker, da vet du hva som skjer. Er du røyksugen etter mat, begynn å rydde og vaske opp etc med en gang, så blir suget borte. Hold ut, det blir bedre etter noen dager, etter en uke vil suge avta mye.. Hold deg i aktivitet.. gjør ting,, ikke sitt stille og kjenn på suget.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #4 Skrevet 1. april 2012 min beste motivasjon var å minne meg selv på at nå har kroppen din vært så lenge uten røyk at det er mer skadelig å ta en røyk igjen nå.
2 hjertegull :) Skrevet 1. april 2012 #5 Skrevet 1. april 2012 Hvis du ikke klarer å innstille hodet ditt på at du ikke skal røyke, så kommer du til å sprekke! Det kommer til å bli så altoppslukende, at alt du kan tenke på er hvordan du skal få tatt deg den ene røyken.. Hvis du klarer å være innstilt på at du ikke trenger røyk, så er du ikke sugen heller, og det er fordi de fysiske abstinensene er så milde at du ikke kjenner dem! Du kan bruke røykeplaster i en overgang. Du kan også lese boka, men der anbefales at du røyker til du er ferdig å lese.. Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå