fått nr 2 <3 Skrevet 1. april 2012 #1 Skrevet 1. april 2012 Er det flere som ikke får gjemt egg å pakker? Når jeg går inn på naboene mine så får jeg ikke noe alternativ eller spm om å legge igjen verken egg eller pakker jeg Vært slik siden i går nå.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #3 Skrevet 1. april 2012 Det er nok en feil på spillet. Er mye feil på spillene fra zynga. Sliter med det samme i et annet spill, og ofte at gaver forsvinner på HC. Du må nok bare vente til de fikser det, eller sende de en melding på support.
fått nr 2 <3 Skrevet 1. april 2012 Forfatter #5 Skrevet 1. april 2012 Ser på support/forum at det er MANGE som sliter med dette, og andre problem jeg har. Men det er jo ingen som styrer dette spillet/spillene som svarer så
Anonym bruker Skrevet 1. april 2012 #6 Skrevet 1. april 2012 Ja, du kan se det samme på "Liker" siden til spillene, mange med feil, men aldri noen som svarer. Dette var faktisk noe av grunnen til at jeg sluttet å spille frontierville. Men HC var ganske morsomt en stund, men så ble det for mye feil.
fått nr 2 <3 Skrevet 1. april 2012 Forfatter #7 Skrevet 1. april 2012 ja det er morsomt, men skikkelig dritt at man ikke får fikset det. ser det er de som har hatt denne feilen lenge også. Kjipt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå