Anonym bruker Skrevet 31. mars 2012 #1 Skrevet 31. mars 2012 På formiddagen trillet jeg tur og gikk tilfeldigvis forbi min venninne der hun bor. Jeg møtte henne, hun skulle bare en rask tur på butikken. Hun sa at barnet sov så hun ville ikke vekke barnet, og sa det går vel bra. Det tar bare 10 min. Hva hadde dere sagt i situasjonen? Jeg sa til henne at det ville jeg aldri ha gjort. Tenk om noe skulle skje, brann eller tyveri. Så ligger barnet helt alene i sengen og klarer ikke å komme seg ut. Barnet er bare 6 måneder. Jeg tenker at jeg blandet meg inn i noe som ikke jeg skal bestemme over. Det er noe jeg aldri pleier å gjøre. Men jeg klarte ikke å la være denne gangen. Hun kunne jo velge selv. Jeg sa bare at jeg hadde ikke gjort det. Hun hørte på meg, og sa at hun hadde ikke tenkt på at det kunne bli brann. Er jeg for redd av meg, eller syns dere det går helt fint å la barnet være alene i 10 min. ? Vi bor på et tettsted, med ca 20 000 innbyggere. Så det er mange naboer i nærheten.
MrsMilla Skrevet 31. mars 2012 #2 Skrevet 31. mars 2012 Neeeei, hadde kontaktet naboen og spurt om litt tilsyn mens jeg var i butikken.
prøver1991 Skrevet 31. mars 2012 #4 Skrevet 31. mars 2012 jeg ville aldri gjort det! da ville jeg heller gjort klart barnevogna og prøvd å bære barnet forsiktig i vogna og ta med meg ongen i butikken, eller venta med å dra til butikken til barnet har våknet slik at jeg tok henne med meg! det er slike folk som skulle ha blitt anmeldt til barnevernernet!!!!
.Lillemy. Skrevet 1. april 2012 #5 Skrevet 1. april 2012 Det hadde jeg aldri gjort!! Huff, blir helt dårlig! Kunne hun ikke bare ventet til barnet våknet eller bært barnet forsiktig i vognen og tatt det med.
GlemMegEi Skrevet 1. april 2012 #6 Skrevet 1. april 2012 Hadde aldrig gjort det nei!vår eldste er sju år og var alene i ti min.for første gang her om dagen.tror nok jeg ville sagt som du gjorde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå