Anonym bruker Skrevet 31. mars 2012 #1 Skrevet 31. mars 2012 Fniiiiiiis Føler meg som en fjortis, og gleder meg så vanvittig mye Ser ut som om ting ordner seg igjen :) Må bare rooooope det ut til noen jeg
2 hjertegull :) Skrevet 31. mars 2012 #2 Skrevet 31. mars 2012 Så bra!! Var det du som skreiv ett innlegg for en tid tilbake om at du ville ha han tilbake, eller er du en annen kanskje? Uansett, krysser fingra for deg!
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2012 #3 Skrevet 31. mars 2012 Det er nok meg ja Jeg fant ikke innlegget igjen, var ikke inne på siden min.. Mulig pga jeg skriver som anonym Vi har vært litt med hverandre de siste dagene, både med og uten unger... I morgen blir det middag med unger, jeg har sagt at han kommer for å "fikse" tørketrommelen og får middag i samme slengen Håper ungene ikke skjønner noe Det er litt vanskelig å lese han, eller så er det jeg som overanalyserer (Hva typisk kvinnfolk? ) Men får i alle fall alltid en klem og suss på kinnet før han drar... Tusen takk for kryssingen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå