Gå til innhold

Nå damer ( og menn) Hva spiser vi på i kveld??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spiste som ei dronning til middag, men enda så må jeg snackse på noe så det ble en halv pose french fries og seks biter stratos skylt ned med cola...

Det var kvalmende ja...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjemmelagde burgere med ovnspoteter.

Til dessert står smågodt på menyen:)

Skrevet

Vi hadde sushi nå for en liten stund siden så tenkte jeg å poppe popcorn litt senere.

Skrevet

Altfor store mengder smågodt.Magesekken føles uendelig i kveld!

Skrevet

Åt honningmarinert kylling med couscous, hvirløkssaus og tomatsalat til middag, drakk selvsagt Olden Boble til som jeg alltid gjør nÅr vin er utelukka, sÅ jafset jeg fruktsalat med vaniljesaus og kaffe til dessert. NÅ har jeg spist et eple og kommet halvveis pÅ en appelsin..... Kanskje ikke sÅ kvalmende egentlig :)

Skrevet

Jeg spiser på Cheeseballz. Elsker de, men de er sjeldent i butikkene, men fant de endelig igjen nå. Sikkert bare jeg som kjøper de her, så har hamstret. hehe.

Skrevet

Fransk biff, fullkorrnsris, ovsntekte grønnsaker hvitløsksmør og bernse saus! vet at bernes ikke skrives sånn. Grønnsakene er aubergine, skvosj, tomat, paprika,og løk.

Skrevet

Kylling med sweet &sour (plukket av en ferdiggrillet kylling og varmet i et glass uncle ben's) og ris til middag.

Gomler smågodt nå.

Skrevet

Har grillet tidligere i kveld, nå står det er pakke med fylte påskeegg i skapet og roper på oss... :)

Skrevet

Akkurat spist middag nå, eksprimenterte på kjøkkenet siden meg og min mann er hjemme alene noen minutter til.

Har en sjokoladeskål stående fremme, jeg hadde skikkelig lyst på sjokolade når jeg var i butikken ista så det ble ganske så mye. Får satse på at vi får litt besøk så jeg får hjelp til å tømme den. Ingen unger som forsyner seg av den i påska, så den blir jo bare min......

Gubben kjøpte seg potetgull men ser ikke ut som den blir åpnet, mulig han tar den med på jobb.

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Akkurat nå er det rødvin på menyen. Spist svin ytrefilet med div tilbehør for litt siden, tvilsomt om det blir noe mer å tygge på denne kvelden.

Skrevet

spiser på tallerken, som vanlig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...