Gå til innhold

erfaringer med solklær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til syden med en på snart 2 og ei på 4. Tenkte kanskje å kjøpe en sånn uv-drakt/soldrakt, ihvertfall til 2-åringen. Noen som har erfaringer? Han bruker str 92 nå og de jeg har sett finnes i str 86/92, 98/104 og 110/116. Hvilken ville dere valgt? Hadde jo vært fint om det kunne brukes neste år også, på den andre side er det på sydenturen han har mest bruk det og det er jo synd om det er for stor til å brukes. (Får ikke prøvd siden jeg må bestille på nett. Finner vel ikke noe i butikk på denne årstida..?) Samme utfordring med frøkna som bruker 104 nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville nok kjøpt i 98/104 til gutten og 110/116 til jenta.

Skrevet

Har aldri brukt noe sånt. Har brukt badetøy og shorts. Eventuelt ei t-skjorte.

Vi arvet en, men brukte den sjelden.

Som med alt annet kjøper man en størrelse over faktisk størelse. Du aner ikke om han vokser 1-3 cm i mnd plustelig.

Skrevet

Jeg tenker det er lurere å kjøpe det der du skal? Det må vel være mye billigere og så får du noe som passer? Men nå har jeg bare vært på en 'sydenferie' med barn og det var på Alcudia der det var greie handlemuligheter. Ellers oppholder jeg mye i Australia og jeg velger helt klart å kjøpe badetøy der fremfor i Norge både på grunn av utvalg og pris.

Skrevet

Problemet med å kjøpe soldrakter der du skal feriere kan være at de ikke holder det di lover........Kan vær du tror drakten skal inneholde f.50 men at du istedet sitter med et kjempe solbrendt barn på kvelden!

Den eneste jeg stoler på er Zunblock soldrakten,den er helt sun block(f.50)og det kan jeg gå god for!!!!!!!

Er billigest på apotek1 hvertfall - 299 for drakt

Skrevet

#5 det er det rareste jeg har hørt. Tror du drakter som er kjøpt i solfattige Norge er mer til å stole på enn de man bruker i land der det er sommer store deler av året? Selvfølgelig kan du stole på draktene i utlandet!

Skrevet

Jeg ville kjøpt vertfall en størrelse større! Jeg kjøpte en i str 104 når mini brukte 74/80 i klær, fra Lindex. Den var veldig god og kjempefin i størrelsen. Kjøper du samme størrelse som du bruker i normale klær blir drakten heilt tettsittende og vanskelig å ta av/på.

Når jeg var på Mallorca kjøpte jeg to nye uv-drakter der, mye bedre enn den jeg allerede hadde! Og ikke minst veldig billige.

Skrevet

En ting til, jeg ville kjøpt med lang arm! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...