Anonym bruker Skrevet 31. mars 2012 #1 Skrevet 31. mars 2012 F.eks dette: http://www.nki.no/hva-tilbyr-vi/regnskapsskolen#informasjon Er det noe snille damer der ute som kan fortelle meg litt hva jeg kanskje kan trenge hvis jeg som ikke har noe dybdeerfaring med regnskap skal orientere meg i kursjungelen? Lurer å dette for å bli mer attraktiv og beholde i min nåværende jobb, og evt få meg ny jobb lettere hvis denne nedbemmaningen vi er i nå fortsetter. Jobber for tiden ikke fullt så jeg jeg har mulighet til å gjøre noe lurt for fremtiden sånn jeg ser det. Litt frem og tilbake på nettet her i kveld, så det er derfor ikke av uhøflighet jeg ikke får svart så fort Takker for alle svar på forhånd!
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2012 #2 Skrevet 31. mars 2012 Jah, jeg vet at det er lørdagskveldens kjedeligste spørsmål, hehe...
SpirenMin Skrevet 31. mars 2012 #3 Skrevet 31. mars 2012 Jeg ville nok anbefalt deg å begynne med innføringskurset, hvis du ikke har jobbet noe med regnskap før. Vanskelig å gi deg noen anbefalinger uten å vite hva du jobber med. Du kan gjerne sende meg privat melding hvis du ikke vil fortelle hva du jobber med i åpent forum :-)
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 1. april 2012 #4 Skrevet 1. april 2012 Jeg ville nok anbefalt deg å begynne med innføringskurset, hvis du ikke har jobbet noe med regnskap før. Vanskelig å gi deg noen anbefalinger uten å vite hva du jobber med. Du kan gjerne sende meg privat melding hvis du ikke vil fortelle hva du jobber med i åpent forum :-) Hei SpirenMin! Jeg har sendt deg en privat melding Takk! Hilsen HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå