Gå til innhold

Lurer på onlinebasert regnskapskurs.

Anbefalte innlegg

Skrevet

F.eks dette:

http://www.nki.no/hva-tilbyr-vi/regnskapsskolen#informasjon

Er det noe snille damer der ute som kan fortelle meg litt hva jeg kanskje kan trenge hvis jeg som ikke har noe dybdeerfaring med regnskap skal orientere meg i kursjungelen?

Lurer å dette for å bli mer attraktiv og beholde i min nåværende jobb, og evt få meg ny jobb lettere hvis denne nedbemmaningen vi er i nå fortsetter.

Jobber for tiden ikke fullt så jeg jeg har mulighet til å gjøre noe lurt for fremtiden sånn jeg ser det.

Litt frem og tilbake på nettet her i kveld, så det er derfor ikke av uhøflighet jeg ikke får svart så fort :)

Takker for alle svar på forhånd!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jah, jeg vet at det er lørdagskveldens kjedeligste spørsmål, hehe...

:)

Skrevet

Jeg ville nok anbefalt deg å begynne med innføringskurset, hvis du ikke har jobbet noe med regnskap før. Vanskelig å gi deg noen anbefalinger uten å vite hva du jobber med. Du kan gjerne sende meg privat melding hvis du ikke vil fortelle hva du jobber med i åpent forum :-)

Skrevet

Jeg ville nok anbefalt deg å begynne med innføringskurset, hvis du ikke har jobbet noe med regnskap før. Vanskelig å gi deg noen anbefalinger uten å vite hva du jobber med. Du kan gjerne sende meg privat melding hvis du ikke vil fortelle hva du jobber med i åpent forum :-)

Hei SpirenMin!

Jeg har sendt deg en privat melding :)

Takk!

Hilsen HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...