Gå til innhold

Da har mannen jeg elsker flyttet til utlandet (min feil) :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har alltid prøvd seg, men jeg har avlyst han hele tiden. Jeg vet ikke hvorfor jeg gjorde det, kanskje fordi jeg vil få en god bevis for at hans følelser for meg var ekte.

Igår hørte jeg fra en felles venn at han har flyttet til utlandet og skal bo der :(

Føler at hjerte mitt er helt knust, sitter her og gråter :(

Hjelp meg jenter, hva skal jeg gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godta at du har mistet han du elsker, bare fordi du har avvist han for mange ganger.

Skrevet

Du skal lære av det, slik at du ikke gjør det samme igjen.

Skrevet

Det gjør vondt inni meg, klarer ikke å tenke på noe annet enn han.

F*** skulle ikke ha vært så barnslig mot han :(

Huff, som jeg angrer.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Hvis du virkelig elsker ham, fortell ham det. Tilby deg å komme på besøk, ha muligheten åpen for å flytte etter etterhvert. Vær villig til å ofre noe.

Skrevet

Jeg er villig til å ofre mye for han, men jeg har også ett barn som går på skole og derfor blir det vanskelig å flytte til utlandet med han.

HI

Skrevet

Sånn går det når man skal leke hard to get.

Da får du akseptere det. Men han har nok neppe flyttet utenlands bare fordi du har "avlyst" ham som du kaller det.

Han kom seg videre, det får du også gjøre.

Skrevet

Fortell ham hva du føler! Kanskje han er villig til å flytte tilbake etterhvert.

Skrevet

Tullball, du "elsker" ham ikke og han elsker hvertfall ikke deg.

dere har jo så lite kontakt at han ikke har giddi å opplys deg om flytteplanene sine engang!

han likte deg nok en gang, men har gått videre i livet sitt.

Det burde du også gjøre...

Typisk buhuhu "jeg visste ikke hva jeg hadde før jeg mista det" og du har strengt tatt mista han der for lengst.

hadde han ikke flytta så hadde du ikke tenkt på ham et sekund.

Skjerpings!

Skrevet

Trøst deg med at følelsene forsvinner når du ikke ser han så ofte. Var i samme situasjon for noen år siden. Avviste mannen pga at jeg var forlovet med en annen. Angret som f... da han flyttet ut av landet, gikk opp for meg at forholdet jeg var i ikke fungerte og at denne andre mannen vill vært perfekt for meg.

Så han aldri igjen, men det ble slutt med forloveden min og jeg traff min nåværende samboer noen mnd etter. Følelsene for han andre forsvant veldig fort når han ble borte, hadde da slitt et år for å få han ut av hodet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...