Gå til innhold

Er Six feet under bra?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lastet ned første sesong, men vet ikke om jeg orker å begynne å se den i dag. Likte du den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er en fantastisk god serie. Dyster, men god. Jeg synes den var grei å se i porsjoner - ikke altfor mye på en gang. Den var med på å løfte serieformatet i sin tid da den kom.

Skrevet

Den er helt råbra! :D Skulle ønske jeg ikke hadde sett den, så jeg kunne "oppdaget" den nå..

Skrevet

Jeg er akkurat ferdig med å se det som har kommet av Dexter, det blir litt rart å måtte se han i en annen rolle da :)

HI

Skrevet

Det er den aller beste serien!

Skrevet

Utrolig bra serie!

Skrevet

Nei, bra er ikke et dekkende ord, den er vidunderlig :-) Jeg var helt tom inni meg i dagesvis etter jeg hadde sett ferdig siste episoden, rett og slett deppa for at vi (jeg og alle menneskene i serien) var ferdige med hverandre.... :D En serie har aldri gjort så dypt inntrykk på meg, rett og slett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...