Anonym bruker Skrevet 31. mars 2012 #1 Skrevet 31. mars 2012 Noen som vet hvor ofte og når dette er ? Vi kunne tenkt oss begge og få en omvisning og noen svar på litt spørsmål, siden det er et nytt sykehus for oss og første fødsel..
Netti*** Skrevet 31. mars 2012 #2 Skrevet 31. mars 2012 Trodde alle ble innkalt til omvisning. Vi fikk brev i posten etter uke 38. Men husker ikke akkurat når. Da fikk vi møte jordmor, se oss rundt og fortelle hvilke forventninger vi hadde og spørsmål. Lykke til :-)
*lille blomst* Skrevet 31. mars 2012 #3 Skrevet 31. mars 2012 tror det er omvisning siste torsdagen i mnd, fra 18 og fra 19. må melde dere på siden det er mange som benytter seg av tilbudet. ring sykehuset og hør eller se etter oppslag på eget lege/jordmorkontor Lykke til
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 31. mars 2012 #4 Skrevet 31. mars 2012 da jeg venta william var det noe jordmora avtalte med sykehuset etter å ha spurt meg om jeg ønska det. Det var 1,5år siden, så vet ikke hva som er praksis nå. Men hva med å bare spør jordmor/lege når du er til kontroll så får du sikkert svar på det eventuellt avtalt en tid for det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå