Anonym bruker Skrevet 31. mars 2012 #1 Skrevet 31. mars 2012 Gjett om jeg gleder meg til å frotse i god mat på påsleaften og dagene etter! Det er ikke det at jeg ikke har spist noen gode ting de siste ukene, men jeg har holdt meg unna snop, brus, saft, alkohol, kaker ol og laget bare enkle middager nå i over en mnd. Jeg er sikker på at deter sundt og at kroppen min har hat godt av det, men nå ser jeg virklig frem mot marsipan, fete sauser, boller med rosiner, smør på brødskivene osv. En periode med avholdenhet gjør definnitivt at jeg setter mer pris på maten etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå