Gå til innhold

Bare legger ut litt frustrasjon om mannen jeg og..han snakker med kompiser...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå på dag 44 i syklusen, og har fremdeles ikke fått mens..

Har testet negativt på alle testene jeg har tatt, og jeg vet egentlig at jeg ikke er gravid pga at jeg og mannen har av diverse årsaker ikke hatt sex de tre siste mnd..(holdt på å gå fra hverandre).

Mannen har en kamerat som har blitt pappa, og han er overbevist om at denne kompisen er verdensmester i sykluser og vet garantert hvorfor jeg ikke har fått mensen..og selv om jeg har sagt nei, så spør han kompisen!!

Er det mulig??? Kjenner jeg blir en smule irritert..

haha, dessuten trodde han cb fertilitetsmonitor var graviditetstest, enda jeg forklarte han at det er noe som skal hjelpe oss med å finne eggløsning..

Flere slike menn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om dere ikke har hatt sex på tre mnd, hvorfor tar du da graviditetstest?? Og hva skal du med eggløsningstest dersom dere holder på og gå ifra hverandre, eller holdt? Håper ikke dere har tenke og sitte ett barn til verden om dere sliter i forholdet, pleier ikke være det beste for ett parforhold som sliter:/

Skrevet

Nei vi har ikke tenkt å prøve nå. og det var fertilitetsmonitor.

Har bare tatt gr.test fordi jeg trodde jeg kunne være over tre mnd på vei.

Skrevet

Om dere ikke har hatt sex på tre mnd, hvorfor tar du da graviditetstest?? Og hva skal du med eggløsningstest dersom dere holder på og gå ifra hverandre, eller holdt? Håper ikke dere har tenke og sitte ett barn til verden om dere sliter i forholdet, pleier ikke være det beste for ett parforhold som sliter:/

Det lurte jeg på også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...