friluftsfriken Skrevet 31. mars 2012 #1 Skrevet 31. mars 2012 Jeg har et lite (stort) spørsmål. Hadde mensen siste uka i januar, så skulle den kommet i begynnelsen av mars, men da blødde jeg bare bittelitt et par dager. For en måned siden kjøpte jeg en LadyComp, så vi endelig kunne bli kvitt de hersens kondomene. For noen dager siden fikk jeg litt lyserosa utflod, og registrerte dette på LadyCompen som mensen...*kremt*.. Da gav den jo selvfølgelig grønt lys (hurra! ) og jeg og sambo hadde sex. Samme kveld kjente jeg et kraftig stikk nede på høyre side av magen. Nå har det gått et par dager, og jeg har fremdeles ikke fått mensen, har fremdeles bare den svake, svake lyserosa utfloden.. Så nå begynner jeg å bli redd for at det kanskje ikke var mensen som var på vei allikevel.. Nå har jeg lest litt, og har plutselig funnet ut at det ikke er uvanlig med lyserosa utflod ifm. eggløsning, og at dette faktisk kan være tegn på at man er EKSTREMT fruktbar, haha! Og at stikket jeg kjente kan ha vært eggløsningen? Noen andre som har opplevd noe lignende? Hva tror dere? Tusen takk for all hjelp!
Mamma-til-nr-4-i-april17 Skrevet 31. mars 2012 #2 Skrevet 31. mars 2012 jeg syns det høres veldig ut som om du har hatt eggløsning jeg da
LadyInRed Skrevet 1. april 2012 #3 Skrevet 1. april 2012 Jeg har hatt både stikking i magen og/eller litt farget utflod veldig mange ganger rundt tiden for eggløsning. Sist gang dette skjedde var faktisk denne syklusen her. Jeg testet for LH-stigning (ClearBlue eggløsningstest) på morgenen kl.7 og fikk positivt utslag (morgenen før var den negativ; testet bare 1 gang pr dag). Så 6 timer etter at jeg hadde fått positivt utslag på LH-stigning så satt jeg bilen og kjente et kraftig stikk på venstre side. Eggløsning skal skje tidligst 12 timer etter LH-stigningen, men det kan jo fint være at jeg fikk min LH-stigning flere timer før jeg testet på morgenen kl.7... Jeg mener at denne historien her er et relativt godt bevis på at jeg faktisk har rett i det at jeg av og til kan kjenne når jeg har eggløsning, men jeg kan jo likevel ikke si det sikkert. Uansett, konklusjon: det er godt mulig at det du kjente var eggløsning. Det eneste jeg syntes var litt rart her var at du fikk lyserosa utflod før du kjente stikket. Jeg mener selv at jeg alltid har det i motsatt rekkefølge, og i mitt hode er denne rekkefølgen mest naturlig mtp det som skjer med kroppen. Men jeg er ikke gynekolog, så det kan godt hende at det kan skje i motsatt rekkefølge selv om jeg ikke forstår hvordan det kan skje
friluftsfriken Skrevet 2. april 2012 Forfatter #4 Skrevet 2. april 2012 (endret) Tusen takk for svar! Kan jo høres ut som jeg har hatt eggløsning, men det får jeg vel kanskje ikke vite. Ikke med mindre jeg tester positivt på graviditetstest om noen uker Endret 2. april 2012 av friluftsfriken
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå