Anonym bruker Skrevet 31. mars 2012 #1 Skrevet 31. mars 2012 Heisann, er invitert i bryllup i sommer. Antrekk: pent. Kan jeg bruke denne kjolen: http://nelly.com/no/...ress-450020-23/ eller ? Noen andre forslag ?
Julestrømpa Skrevet 31. mars 2012 #2 Skrevet 31. mars 2012 Spør bruden. Er ikke alle som liker korte kjoler i bryllup. Og så skal man etter gammel skikk ikke ha lysere kjole enn bruden, og den skal heller ikke være rød. :-)
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2012 #3 Skrevet 31. mars 2012 Jeg syns den var kjempefin, men litt for kort til bryllup.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2012 #4 Skrevet 31. mars 2012 Den kan du godt gå med. Ingen kan forveksle deg med en brud i det antrekket!
LilleBille:') Skrevet 31. mars 2012 #5 Skrevet 31. mars 2012 Kjempefin kjole Klart du kan gå med den.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2012 #6 Skrevet 31. mars 2012 Ville stirt una så lyse farger da det gjerne kun er bruden som bruker litt tilsmusset hvit i et bryllup. Greit at kjolen ikke ser ut som en brudekjole, men folk ser gjerne bare etter ryggen på en brudekjole de tar ikke inn helle kjolen når de leter etter brudn. Alle i bryllupet kommer til p se etter bruden hvor mange % ser etter deg.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2012 #7 Skrevet 31. mars 2012 Takk for svar, glemte å nevne at jeg ikke er så lang som modellen på bildet. Kjolen vil nok nå meg til rett over kneet. Men det var jo fargen da, blir kanskje for lys. Skal se om ikke jeg finner noe annet. Hilsen HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå