Anna Nym :o) Skrevet 31. mars 2012 #1 Skrevet 31. mars 2012 Har bestillt vogn fra kiddies24. Den skal komme på lager 15.april. Noen som vet hvor lang til en vogn bruker derifra og til meg i Norge?
Regnbuens barn™ . Skrevet 31. mars 2012 #2 Skrevet 31. mars 2012 [quote name=Anna Nym )' timestamp='1333188669' post='144121411] Har bestillt vogn fra kiddies24. Den skal komme på lager 15.april. Noen som vet hvor lang til en vogn bruker derifra og til meg i Norge? Hmm, fra jeg overførte penger til dem- så tok det vel bare en ukes tid før vogna mi kom. Jeg hentet den på mandag som var nå! Veldig raskt syns jeg..
Anna Nym :o) Skrevet 31. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 31. mars 2012 Oki. Får høre med de den 15. Om alt er i rute eller den er forsinka inn til lager. Må ha den i midten av mai Takk for svar!
♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ Skrevet 31. mars 2012 #4 Skrevet 31. mars 2012 Jeg bestilt og betalte den den 3. januar og har fortsatt ikke fått den. Den står på levering den 15. april, men kjenner at jeg syns det er drøyt!!
Anna Nym :o) Skrevet 31. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 31. mars 2012 Var det 15.april som stod som leveringsdato når du bestillte også? Det var leeenge å vente! Men ser ut som det er mye d ikke har på lager.
♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ Skrevet 31. mars 2012 #6 Skrevet 31. mars 2012 Nei, det kom for en stund siden. Da jeg bestilt stod det ikke noen leveringstid og jeg fikk heller ingen beskjed om det. Da jeg etterlyste fikk jeg beskjed om at de mottok fra TFK hver uke, men manglet noe av leveransen til oss og at de ventet med å sende ut til alt var kommet.
Regnbuens barn™ . Skrevet 31. mars 2012 #7 Skrevet 31. mars 2012 Nei, det kom for en stund siden. Da jeg bestilt stod det ikke noen leveringstid og jeg fikk heller ingen beskjed om det. Da jeg etterlyste fikk jeg beskjed om at de mottok fra TFK hver uke, men manglet noe av leveransen til oss og at de ventet med å sende ut til alt var kommet. Hva slags vogn er det dere har bestilt siden det tar så lang tid? Jeg bestillte TFK joggster twist i marineblå, og den var ikke på lager da jeg la inn bestillingen, gikk rimelig raskt likevel! Da de sendte vogna fikk jeg sporingsnr osv på mail, var kjempefornøyd jeg :-)
♥(¯`°•.¸Skal jeg? Ja¸.•°´¯)♥ Skrevet 31. mars 2012 #8 Skrevet 31. mars 2012 Nei, det kom for en stund siden. Da jeg bestilt stod det ikke noen leveringstid og jeg fikk heller ingen beskjed om det. Da jeg etterlyste fikk jeg beskjed om at de mottok fra TFK hver uke, men manglet noe av leveransen til oss og at de ventet med å sende ut til alt var kommet. Hva slags vogn er det dere har bestilt siden det tar så lang tid? Jeg bestillte TFK joggster twist i marineblå, og den var ikke på lager da jeg la inn bestillingen, gikk rimelig raskt likevel! Da de sendte vogna fikk jeg sporingsnr osv på mail, var kjempefornøyd jeg :-) Bestilte TFK III 16" svart med bag og div annet utstyr. Trodde nok at den skulle kommet rimelig fort, men, men...Jeg har ikke termin før 30. mai, så jeg håper vi har vogna før dette
Anna Nym :o) Skrevet 31. mars 2012 Forfatter #9 Skrevet 31. mars 2012 Tfk joggster twist, grå. Visste når jeg bestillte at denne ikke er inne hos dm før 15.april.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå