Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jo en jungel der ute...

Har tenkt meg å prøve å bruke bæresjal denne gangen. Ønsker da ett som er godt egnet fra de er nyfødt og som ikke er så komplisert å knyte.. Noen tips? Og gjerne også hvor man får kjøpt det:)

Takk:))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle sjalene er like når det gjelder knyting vil jeg tro. Det er litt forskjell på elastisiteten. Vi hadde et vi kjøpte på babyshop og var veldig fornøyd med det.

Få de ansatte til å vise deg. Prøv et par ganger med en dukke/bamse, så har du taket på det!

Skrevet

Har sett at noen har sånne fester på en måte... Noen flere erfaringer?

Skrevet

Se på tettinntil.no sine sider, de har omtaler av massevis sjal og linker til mange nettbutikker så du kan sjekke pris flere steder.

Skrevet

aldri kjøp ringslynge hvertfall, var noe drit!!

Skrevet

aldri kjøp ringslynge hvertfall, var noe drit!!

Jeg har brukt ringslynge masse, men fikk ikke til på liten baby. Synes det var best når d kan ha barnet sittende på hofta.

Denne gangen vil jeg ha et sjal jeg kan bruke fra nyfødt, men synes det er vanskelig å velge jeg også.

Skrevet

Elastisk sjal er nok best helt i begynnelsen, fordi det er litt lettere å knytte stramt og justere. Men baby blir fort for tung oppi der og da vil den "sagge".

Vevd sjal kan du bruke helt fra nyfødt og leeenge:)

Det gjelder å ikke gi opp, selv om det er vanskelig (sånn som jeg gjorde, hehe).

Hvis du bor i nærheten av Lillehammer, har jeg et 5 meter langt blågrått vevd sjal du kan kjøpe rimelig:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...