Anonym bruker Skrevet 31. mars 2012 #1 Skrevet 31. mars 2012 ja, er det noen her med noen spesielle, triste eller morsomme historier fra egen konfirmasjon ellers konfirmasjoner de har vært i? Min egen var super:) Ikke noe å fortelle om den. Var i konfirmasjonen til en slektning av meg. Her sto da konfirmanten og røykte når det ble tatt bilder! Flere som ble sjokkert og ikke brydde seg med å ta bilde. Så at faren aller pliktskyldigst tok et bilde, og skjemtes. Mor til konfirmanten reagerte ikke i det hele tatt.. Foreldra er skilte. Flere?
Gjest overlord Skrevet 31. mars 2012 #2 Skrevet 31. mars 2012 Var i borgerlig "konfirmasjon". Syns greia med en "liksom-konf." for dem som ikke vil konfirmere seg, men som er redde for å gå glipp av pengene, er aldeles patetisk. Så der er den verste "konfirmasjonen" jeg har vært i. På en god nr. 2 kom den der konfirmanten hadde skilte foreldre og moren holdt en tale som fremhevet hennes egne gode egenskaper og faren sine dårlige.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2012 #3 Skrevet 31. mars 2012 Var i en konfirmasjon der stefar var synlig beruset da vi kom, og det ble ikke bedre utover kvelden. Det var ikke alkoholservering, men han hadde sitt eget lille lager inne på en do. Familien prøvde og dekke over, og konfirmanten smilte tappert gjennom hele selskapet, men det var ikke en bra kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå