Gå til innhold

Babyen har mark i rumpa om natta!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jeg helt sikker på :P

Våkner hver morgen i 6- tiden at hun har sparka seg oppover i senga og ligger med hodet helt oppi sprinklene og på et eller annet vis har hun havna oppå dyna. Hun er 5 mnd.

Noen med tips? :P Hun sovner så fort jeg legger henne på plass igjen :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror nok ikke ormekur vil hjelpe på dette. Hihi. Men kanskje de soveposene mange snakker så varmt om her inne?

Skrevet

Vet ikke om jeg tør å bruke masse penger på sovepose for hun klarer ikke ligge i en stilling hele natten så hvis ho ligger i en pose er jeg redd ho ikke får sove

Skrevet

Kan prøve å heve hodeenden på senga litt kanskje? Ikke sikkert det hjelper, men da blir det iallefall litt vanskeligere å komme seg oppover.... Et par bøker under hvert bein...

Skrevet

Ja, det kan jeg prøve! :) Takk for tipset :)

Skrevet

Jeg måtte kjøpe pose med seler, for hun våknet av dette 10-15 ganger om natten plutselig (når hun begynte å reise seg opp....)

Det var et mareritt.

Hun syns det var uvant de 2 første nettene, men våknet myyyye mindre allerede første natten. 3 natten sov hun som en drøm :)

Nå elsker hun å komme ned i posen sin på kvelden.

Hun må ikke ligge i kun en stilling. Hun kan ligge på begge sider og på ryggen. Det er bare vanskelig å ligge på magen.

Hun er nå 15 mnd og sover fremdeles med posen og selene. Sover gjennom hele natten. :)

Skrevet

Detta dreiv jenta mi med også.

Det betyr ikke at de har mark altså...

Jeg heva hodeenden(som noen har skriver) med noen bøker.

Kjøpte bedblocks etterhvert, kjempefine å ha hvis de blir syke også!

Jenta mi kryper ofte oppover i senga nå også, og hun er 2,5 år og sover i stor seng... Aner ikke hvorfor de gjør dette...

Skrevet

Soveposene på IKEA er billige, så om du kjøper der kaster du ikke bort mye penger om det ikke fungerer! Gutten min brukte det lenge og var kjempe fornøyd. Jeg sov også bedre siden jeg visste at han ikke ble kald!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...