sologsommer Skrevet 31. mars 2012 #1 Skrevet 31. mars 2012 Trodde ikke det? Er vel bare bhg og første skoledag man får fri til?
Gulosten™ Skrevet 31. mars 2012 #2 Skrevet 31. mars 2012 Nei har aldri hørt om det. Ikke har barna behov for det heller. Vi var på besøk en dag før hun skulle begynne, også fulgte jeg henne som vanlig første dagen og dro rett på jobb.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2012 #4 Skrevet 31. mars 2012 I personalpermen vår står det at vi kan få permisjon med lønn for tilvenning, men jeg har ikke trengt det til mine to skolegutter. De er jo så store at de trenger ikke mamma med seg en hel dag på sfo altså...
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2012 #5 Skrevet 31. mars 2012 Gutten min trengte ingen tilvenning på SFO. Trodde kanskje han gjorde det siden vi nettopp hadde flyttet til stedet og han ikke kjente noen der. Men når jeg leverte han så sa han bare hade,hehe
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2012 #6 Skrevet 31. mars 2012 Jeg fikk kun en dag permisjon i forbindelse med skolestart og så fikk jeg selv bestemme om jeg ville bruke den på tilvenning i SFO elle på første skoledag. Vi la derfor starten i SFO i vår siste ferieuke(og ja det gikk greit siden ungen allerede hadde hatt 5 uker ferie) og tok 3 korte dager den uken før hun måtte begynne for fullt.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2012 #7 Skrevet 31. mars 2012 I permen vår står det at vi kan få permisjon med lønn DE TIMENE vi er borte dei dagene ungene skal begynne på skolen. Ikke hele dagen altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå