Gå til innhold

Kommer aldrig til og kjøpe fra Groupon igjen!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fik mail fra billigleker. No hadde kjøpt en deal med de som leverandør. De beklagede at de måtte, annulerer alle kupongerne, da Groupon ikke ville betale de pengene som vi hadde betalt for dealene.

Surt!!!

Andre der har dårlige erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Borsett fra bl.a. det så skjønner jeg ikke hva du snakker om engang...

Skrevet

Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har prøvd å ringe eller maile Groupon. Kommer aldri til å handle der igjen jeg heller.

Dønn useriøst!

Skrevet

Ikke alle er norske!!

Skrevet

Har bare positive opplevelser med de, og har iallefall hatt 3annsiktsbehandlinger og 1 frisørtime via de... :)

Skrevet

Jeg har så langt kjøpt 15 dealer og kommer til å fortsette å kjøpe fra de når det er noe jeg vil ha.

Har kun hatt ett problem og det var at det tok veldig lang tid for å få varen den ene gange, men den kom den også.

Skrevet

Jeg har også kjøpt barberblade fra Gillette fra de.

Det tok veeldig lang tid før de kom. Da de endelig kom, måtte der betales told og moms.

Skrev flere Mail med de og de svarede alltid hurtig. Fikk beskjed om at jeg skulle betale momsen, så skulle debtilbake betale, det er nå 5 dage siden og har ikke fått svarpå Mail siden.

- og så kom det med billig leker i dag!,

Skrevet

Vi har også veldig dårlig erfaring med de.. Bestilte elektrisk bil til vår sønn tidlig i november 2011 som han skulle få til jul... Julen kom og ingen bil.. Vi var ofte i kontakt med de og de lovte at vi skulle få en ny bil.. Vi har ikke mottat noe ny bil, men for ca 14 dager siden fikk vi pengene tilbake på bilen vi aldri fikk.. Var ikke værst at vi fikk pengene tilbake hvertfall da..

Skrevet

Jeg har også kjøpt barberblade fra Gillette fra de.

Det tok veeldig lang tid før de kom. Da de endelig kom, måtte der betales told og moms.

Skrev flere Mail med de og de svarede alltid hurtig. Fikk beskjed om at jeg skulle betale momsen, så skulle debtilbake betale, det er nå 5 dage siden og har ikke fått svarpå Mail siden.

- og så kom det med billig leker i dag!,

Du må jo selv passe på hvor varene du kjøper kommer fra og betale moms og toll om det er på over 200 kr fra utlandet.

Du kan ikke fraskrive deg ansvar for hva du kjøper og hvor du kjøper noe.

Det at det er en deal gjennom groupon betyr ikke at du slipper toll og moms på varer fra utlandet.

Skrevet

der skulle ikke være moms på de.

man kunne ikke se nogen steder på dealen, at de ikke kom fra Norge.

Skrevet

Gå inn på facebook siden til Groupon så ser dere at det er ganske mange som klager altså

Skrevet

Har vært der nå.. Tror jeg kan glemme de pengene.

Der må være nogle bakmenn der tjener fett med penge

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...